Saab chce mnohonásobně zvýšit výrobu, přijímá nové zaměstnance

V nelehké době, kdy zpráv o přijímání nových zaměstnanců a rozšiřování výroby je jako šafránu, přichází „znovuzrozený“ Saab s odvážným plánem zvýšit výrobu v průběhu dvou let až na šestinásobek oproti současnosti, přijmout zhruba 500 zaměstnanců a rozšířit tak převážně řady dělníků. Navíc automobilka dostane v brzké době finanční injekci v hodnotě 1 miliardy dolarů.

Promítneme-li to do řeči čísel, pak nám vyjde, že do roku 2012 hodlá automobilka vyrábět přes 120 000 vozidel ročně a v tom samém roce dokonce hodlá prokázat první zisk. To se ovšem může stát jen za předpokladu, že plány stoprocentně vyjdou. Připomeňme, že předtím, než se Saab dostal do existenčních problémů podvedením koncernu GM, vyráběla švédská značka pouze 20 000 vozidel ročně, pro porovnání ještě rok předtím, tedy v 2008 bylo na výrobních linkách vyprodukováno přes 90 000 vozů.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků