Saab bude zřejmě prodán Koenigseggu, jednání jsou v plném proudu

S nedávným vyhlášením bankrotu koncernu GM se zprávy o prodejích jednotlivých značek množí jako houby po dešti. Stranou delší dobu nezůstává ani Saab, o jehož prodeji jsme slyšeli již mnohokrát a jeho osud nyní závisí na jednáních s jednotlivými zájemci. Jen dříve se objevila informace, že jedním z velmi vážných zájemců je i švédský malovýrobce sportovních vozidel Koenigsegg. Ten za sebou nemá jen výrobu několika pořádně „našlápnutých“ supersportů ale i technologii a patentů, jimiž by přímo mohl ovlivnit směrování a charakter celé značky.

Koenigsegg spolu se skupinou norských investorů již oficiálně zveřejnili svůj záměr Saab koupit a jednání jsou podle všeho na dobré cestě. Obě strany chtěji k závěru dojít co nejdříve, a tak v případě, že se dohodnou, dojde na (ne)podepsání kontraktu již v brzké době.
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 2 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků