Vypada to velice slibne. Uz se na ne moc tesim.:-P
,,Také tento motor může být na přání kombinován s trvalým pohonem všech kol XWD'' Opravdu s trvalým,nebo Haldex atd.??:-/
Ano, jde o Haldex 4. generace kdy při klidné jízdě jde na zadní nápravu minimálně 5 % točivého momentu, přičemž tato hodnota se mění dle jízdních podmínek, takže jde o trvalý pohon všech kol.
aneb další oběť marketingu automobilek, jenž nenasadí do vozů trvalý náhon na všechna kola.
Žádná oběť marketingu, jen někdo kdo dokáže pochopit psaný text.Trvalý pohon všech kol znamená, že jsou trvale poháněna všechna kola a ne že jde na všechna kola stejný "výkon" ;-) Pokud tedy půjde na jedno kolo 97% a na zbývající 3 po 1%, tak to stále bude trvalý pohon všech kol.
Přesně tak.Nevím proč mám pořád dojem, že subaristi s haldexem mají nějaký problém, že by snad už pohon subaru nebyl o tolik lepší? nebo dokonce je vůbec lepší? :-D
Trvaly pohon vsech kol pouziva mimo Subaru treba Audi, Volkswagen, Alfa Romeo, Mercedes-Benz, Nissan, Toyota a mnoho dalsich vyrobcu vozu. Haldex, tedy jeden z rady pripojitelnych systemu taky neni jedinym na svete a opet pripojitelne systemy ruzneho typu (nejen haldex) najdete u Suzuki, Fiatu, koncernu VW globalne, Nissan, renault, dacia...Navic zminene Subaru pouziva svete div se visco diferaky a v urcitych verzich to resi dokonce ve stylu haldexu ;) to josu novinky co?Jinak zmineny haldex je marektingove trvaly pohon, realne ne. Chapu, ze nekteri zijic jen z PR materialu maji krasny matros na vecerni onanie, ale to je tak vsechno pratele. Smireni je lepsi, nez sebeobelhavani.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.