Saab 9-3 Cabrio Hirsch Edition: 300 splašených jelenů

Švédská automobilka Saab přichystala ve spolupráci s německou ladičkou společností Hirsch Performance speciální edici svého elegantního kabrioletu, jemuž kromě optického zlepšení dopřála i pár koní navíc.  

Co se týče zevnějšku, zde to úpravci pojali jen velice jemně, což samozřejmě není na škodu. Od běžné verze se kousky z této edice budou lišit nejen zadním spoilerem a difuzorem ale i 19-ti palcovými matnými koly a chromovými koncovky výfuku. Jako základ pro výkonnostné úpravy, bohatě postačil 2,8 litrový šestiválec, jehož výkon po úpravě řídící jednotky vzrostl o 15 kW na konečnou hodnotu 223 kW/300 koní. Na seznamu technických úprav najdeme i tužší tlumiče a větší brzdové kotouče o průměru 345 mm.

Nová sportovní edice bude prozatím dostupná pouze v Německu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Saab 9-3 Cabrio Hirsch Edition
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků