Saab 9-3 Cabrio Hirsch Edition: 300 splašených jelenů

Švédská automobilka Saab přichystala ve spolupráci s německou ladičkou společností Hirsch Performance speciální edici svého elegantního kabrioletu, jemuž kromě optického zlepšení dopřála i pár koní navíc.  

Co se týče zevnějšku, zde to úpravci pojali jen velice jemně, což samozřejmě není na škodu. Od běžné verze se kousky z této edice budou lišit nejen zadním spoilerem a difuzorem ale i 19-ti palcovými matnými koly a chromovými koncovky výfuku. Jako základ pro výkonnostné úpravy, bohatě postačil 2,8 litrový šestiválec, jehož výkon po úpravě řídící jednotky vzrostl o 15 kW na konečnou hodnotu 223 kW/300 koní. Na seznamu technických úprav najdeme i tužší tlumiče a větší brzdové kotouče o průměru 345 mm.

Nová sportovní edice bude prozatím dostupná pouze v Německu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Saab 9-3 Cabrio Hirsch Edition
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků