SUV Škoda pro Čínu

SUV Škoda pro Čínu

Škoda Kamiq se jinde prodávat nebude. Na délku měří 4390 mm, je 1781 mm široká, 1593 mm vysoká a rozvor náprav činí 2610 mm.

Škoda Kamiq se jinde prodávat nebude. Na délku měří 4390 mm, je 1781 mm široká, 1593 mm vysoká a rozvor náprav činí 2610 mm.

Škoda Kamiq: O pohon se stará 1,5litrový zážehový čtyřválec s výkonem 81 kW (110 koní) a točivým momentem 150 N.m, kombinovaný s manuální pětistupňovou převodovkou či šestistupňovým automatem.

Škoda Kamiq: O pohon se stará 1,5litrový zážehový čtyřválec s výkonem 81 kW (110 koní) a točivým momentem 150 N.m, kombinovaný s manuální pětistupňovou převodovkou či šestistupňovým automatem.

Škoda Kamiq: Vůz byl novinářům představen již v dubnu na české ambasádě v Pekingu.

Škoda Kamiq: Vůz byl novinářům představen již v dubnu na české ambasádě v Pekingu.

Škoda Kamiq: Cílí na mladé zákazníky, které chce oslovit prostorným interiérem či hlasovým ovládáním na bázi umělé inteligence.

Škoda Kamiq: Cílí na mladé zákazníky, které chce oslovit prostorným interiérem či hlasovým ovládáním na bázi umělé inteligence.

Škoda Kamiq

Škoda Kamiq

Škoda Kamiq

Škoda Kamiq

Škoda Kamiq

Škoda Kamiq

Škoda Kamiq

Škoda Kamiq

Škoda Kamiq

Škoda Kamiq

Škoda Kamiq

Škoda Kamiq

Škoda Kamiq

Škoda Kamiq

Škoda Kamiq

Škoda Kamiq

Škoda Karoq: Rozvor je prodloužen konkrétně o 50 milimetrů na 2688 mm. Na délku tak naměříme 4432 mm. Na šířku a výšku se až na jeden milimetr neliší.

Škoda Karoq: Rozvor je prodloužen konkrétně o 50 milimetrů na 2688 mm. Na délku tak naměříme 4432 mm. Na šířku a výšku se až na jeden milimetr neliší.

Škoda Karoq: Na výběr v oblasti pohonných jednotek bude mezi u nás již zatraceným 1,2 TSI s výkonem 115 koní a 1,4 TSI se 150 koňmi.

Škoda Karoq: Na výběr v oblasti pohonných jednotek bude mezi u nás již zatraceným 1,2 TSI s výkonem 115 koní a 1,4 TSI se 150 koňmi.

Škoda Karoq: Vždy bude zatím spárován s dvouspojkovou převodovkou DSG. Manuál ani čtyřkolka zatím není v nabídce.

Škoda Karoq: Vždy bude zatím spárován s dvouspojkovou převodovkou DSG. Manuál ani čtyřkolka zatím není v nabídce.

Škoda Karoq: Uvnitř pak krom většího prostoru pro nohy zadních cestujících máme očekávat digitální přístrojový štít.

Škoda Karoq: Uvnitř pak krom většího prostoru pro nohy zadních cestujících máme očekávat digitální přístrojový štít.

Škoda Karoq: V rámci první sady fotografií nám však Škodovka nenabízí pohled dovnitř.

Škoda Karoq: V rámci první sady fotografií nám však Škodovka nenabízí pohled dovnitř.

Škoda Karoq: Přes mobilní aplikaci půjde ovládat topení a další funkce. Cena a další podrobnosti zatím nebyly oznámeny.

Škoda Karoq: Přes mobilní aplikaci půjde ovládat topení a další funkce. Cena a další podrobnosti zatím nebyly oznámeny.

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu: Na výběr mezi čtyřválci 1.4 TSI o výkonu 110 kW (150 koní), 2.0 TSI se 137 kW (186 koní) a 2.0 TSI se 162 kW (220 koní).

Škoda Kodiaq pro Čínu: Na výběr mezi čtyřválci 1.4 TSI o výkonu 110 kW (150 koní), 2.0 TSI se 137 kW (186 koní) a 2.0 TSI se 162 kW (220 koní).

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq pro Čínu

Škoda Kodiaq GT oficiálně

Škoda Kodiaq GT oficiálně

Škoda Kodiaq GT oficiálně

Škoda Kodiaq GT oficiálně

Škoda Kodiaq GT oficiálně

Škoda Kodiaq GT oficiálně

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kodiaq GT pro Čínu

Škoda Kamiq se jinde prodávat nebude. Na délku měří 4390 mm, je 1781 mm široká, 1593 mm vysoká a rozvor náprav činí 2610 mm.
Škoda Kamiq: O pohon se stará 1,5litrový zážehový čtyřválec s výkonem 81 kW (110 koní) a točivým momentem 150 N.m, kombinovaný s manuální pětistupňovou převodovkou či šestistupňovým automatem.
Škoda Kamiq: Vůz byl novinářům představen již v dubnu na české ambasádě v Pekingu.
Škoda Kamiq: Cílí na mladé zákazníky, které chce oslovit prostorným interiérem či hlasovým ovládáním na bázi umělé inteligence.
52
Fotogalerie

S těmito SUV Škoda útočí na Čínu. Na dvě z nich si nechejte zajít chuť

Už zítra otevírá brány autosalon Auto Guangzhou v Číně. Poprvé se tam veřejnosti představí nový model Škodovky a krýt záda mu budou další tři.

Autosalon v Kantonu je jednou z nejdůležitějších akcí svého druhu na světě, a protože na čínském trhu působí také Škoda Auto, nemůže na něm chybět. Od roku 2010 je Čína největším odbytištěm Škodovky a podle oficiálních informací tam v loňském roce dodala 325.000 vozidel, což byl pro představu každý čtvrtý vůz Škoda dodaný celosvětově.

Při takovém objemu se už vyplatí navrhnout a vyrábět modely určené pouze pro čínský trh, přičemž co se SUV týče, jsou to rovnou dva. Vedle čínských verzí Kodiaqu a Karoqu ještě crossover Kamiq a Kodiaq GT, první SUV-kupé mladoboleslavské značky.

Zatímco v případě Kamiqu je jasné, že se na náš trh nikdy nepodívá, nad „gétéčkem“ se ještě vznáší otazník. Zástupci značky se už dříve nechali slyšet, že pokud bude o takový vůz zájem, nabídku v Evropě zváží. Zatím ale vycházejme z exkluzivity pouze pro Čínu.

To Škoda Kamiq se jinde prodávat nebude. Na délku měří 4390 mm, je 1781 mm široká, 1593 mm vysoká a rozvor náprav činí 2610 mm. O pohon se stará 1,5litrový zážehový čtyřválec s výkonem 81 kW (110 koní) a točivým momentem 150 N.m, kombinovaný s manuální pětistupňovou převodovkou či šestistupňovým automatem.

Vůz byl novinářům představen již v dubnu na české ambasádě v Pekingu. Cílí na mladé zákazníky, které chce oslovit prostorným interiérem či hlasovým ovládáním na bázi umělé inteligence. Pro Evropu Škoda připravuje jiný městký crossover, a sice sourozence Seatu Arona a Volkswagenu T-Cross. Jmenovat by se mohl Kosmiq.

Kodiaq a Karoq pro čínský trh se od evropských verzí liší jak vizuálně, tak po stránce pohonných jednotek. U většího z modelů je na výběr mezi čtyřválci 1.4 TSI o výkonu 110 kW (150 koní), 2.0 TSI se 137 kW (186 koní) a 2.0 TSI se 162 kW (220 koní). Základní Karoq dostal motor 1.2 TSI/85 kW (115 koní), se kterým se u nás nikdy nenabízel, a 1.5 TSI/110 kW (150 koní). Zajímavostí je rozvor prodloužený o 50 mm.

Přestože je Kodiaq GT kvůli jinak tvarované zádi méně praktický než výchozí model, Škoda jej prezentuje jako exkluzivní vlajkovou loď pro Čínu. S délkou 4634 mm je o 63 mm kratší než Kodiaq, a dokonce i interiér vypadá na fotkách hodnotněji. Nešetřilo se s „karbonovou“ kůží, stejný vzor ale najdete také na přístrojové desce, kde jej má i evropský Kodiaq Sportline.

Motory jsou v nabídce pouze dva. Základní dvoulitrové TSI má 137 kW (186 koní) a pohání přední kola, silnější 162kilowattová verze (220 koní) žene všechna čtyři kola skrze sedmistupňové DSG. Ve výbavě nechybí sledování slepého úhlu, Front Assit, adaptivní tempomat s funkcí Stop-Go či wi-fi připojení.

Škoda však na Auto Guangzhou v čínském Kantonu nebude ukazovat pouze SUV. Vedle čtveřice vozů budou k vidění i čínské verze Superbu, Octavie a Rapidu. Pokud plánujete tuto výstavu navštívit, expozici Škodovky najdete v hale 6.1.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud