S autem po sjezdovce smrti. Range Rover Sport se řítil až 155 km/hod

Automobilka Range Rover se rozhodla vyzkoušet schopnosti modelu Sport na extrémní sjezdovce ve Švýcarsku.

Tato sjezdovka budí opravdu hrůzu. Však se také po ní jezdí závod s příznačným názvem Inferno Race.

Má délku téměř patnáct kilometrů, převýšení činí 2100 metrů a sklon svahu v určitých pasážích dosahuje až 75 procent.

Už od třicátých let minulého století se tu odehrává tradiční lyžařský souboj nazvaný Infernal Race, při kterém z vrcholu do cíle sjedou nejlepší závodníci za 13 minut a 20 sekund.

Nyní se s nástrahami rozhodlo poprat závodní jezdec Ben Colins, který usedl do vozu Range Rover Sport. Oproti sériovému vozu byla dovnitř namontována bezpečnostní klec, a pak se již mohl vydat z kopce dolů.

Maximální rychlost, kterou dosáhl ve spodní části sjezdovky, činila 155 km/hod.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2004
Stav: 181 520 km
Cena: 93 000 Kč
Land Rover Freelander 1.95
Rok výroby: 2003
Stav: 172 633 km
Cena: 93 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2002
Stav: 221 106 km
Cena: 63 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků