S Audi A6 Hybrid je konec. Od roku 2011 se prodalo pouze 4000 kusů

Neustálý tlak na snižování emisí nutí automobilky velmi často sáhnout po hybridních variantách. Audi představilo A6 Hybrid už v roce 2010, v rámci aktuálního faceliftu ale toto provedení vypadlo z nabídky. Zákazníci o něj jednoduše neměli zájem, čemuž odpovídají také prodejní čísla.

Audi | Hybridy | První svezení | Audi A6

Audi A6 Avant a Hybrid: první jízdní dojmy

Audi A6 Hybrid kombinovalo dvoulitrové TFSI o výkonu 155 kW (211 k) s elektromotorem naladěným na 33 kW (45 k). Dohromady vyprodukoval systém 180 kW (245 k) a 480 Nm, což vystačilo ke zrychlení z nuly na stovku za 7,3 s a k maximální rychlosti 238 km/h. Kombinovaná spotřeba se měla dostat na 6,2 l/100 km. Podle tabulek činila produkce emisí CO2 142 g/km. V praxi auto jezdilo spíše za devět litrů.

Kombi | Premiéry | Audi | Sedany | Audi A6

Audi A6 dostalo facelift a pružiny z plastu

Nic z toho zákazníky příliš neoslovilo. Za zhruba tři roky působení na trhu sáhlo po hybridní verzi Audi A6 pouze 4000 zájemců. Přibližně osmdesát procent se prodalo v Asii. 

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 40 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků