Rychlý test Fiat 500X 2.0 MultiJet 4x4 AT9: O mnoho lepší?

16 komentářů

Michal
11. března • 10:59

Tieto vaše testy stoja za veľké kulo v trave nejaky redaktor co sa ani do áut nerozumie tu bude robit články a písať koniny a bude si tu vychvalovat len určitú znacku preslo mi rukov uz viacero áut aj znaciek ale 500x oznacujem za vydarene auto kto si ho planuje kupit odporucam.Pozdravujem autorevue a nech sa venujú prechadzkam v ruzovych záhradách a nie testom.čuuus

Pep
12. července • 7:35

:-D zlate japonske auta Vitara a Mazda CX-3..dat za toto cosi mrnave byt pekne auti 700 tis. Kc je hola nejen ekonomicka ale ridicska vrazda...

Tom
13. července • 21:24

Ale CX3 neni ani pekna ani vetsi...

Jirka
13. července • 20:53

Jo, a proto stoji daleko menší srovnatelna cx3 650tis...

Kulatylenin
13. července • 19:11

A nepřemýšlel jsi o skutečné sebevraždě, Nebudeš chybět.

tomi852
10. července • 13:29

nedavno som kupil 500x 1.4 multiair v plnke a zatial 6000km najazdenych bez jedineho problemu alebo pazvuku... jedine co sa mi nezda akokeby v tlacitku na zamykanie na kufrovych dverach bol piesok ;-)

Pepa
10. července • 14:27

Spotreba?

tomi852
10. července • 16:25

auto je sice nove tak dufam ze to klesne postupom casu, ale momentalne mi vychadza priemer okolo 8-8,5... 70% mimo mesta, 30% mesto... kopcovity teren.cisto medzimesto s dodrzovanim limitov okolo 5,5-6 l na 100km.

wolff
11. července • 15:12

Nechci tě strašit, klesat to bude, ale nijak záasadně.
Prostě je to krabice (byť zaoblená)...

R
10. července • 14:20

Písek z baltu nebo jadranu?...-)

Tom
10. července • 13:06

Abych nehanil jen "téměř domácí" automobilku, za 700 tis. je to naleštěná bída. 9stupňový automat, na tohle pidiauto je vrcholný nesmysl, převodovka byla předpokládám primárně vyvíjena pro dvoutunový JEEP a přesně tam patří. Krouťák naftového dvoulitru, bohatě stačí na 5 stupňů převodu, budiž 6 jako nadstandard, další stupně jsou jen drahý nesmysl. Vrzání interiéru do téhle cenové kategorie taky nepatří. Dynamika motoru proti 2,4 MJTD taky nic moc (zřejmě ji brzdí, neustálé přeřazování, protože 350 Nm je slušný krouťák). Design, prostě roztomilý Fiátek, ten chytne za srdce. Ale za tyhle peníze, bych do něj nešel a to jsem Fiaťák. Jak jsem psal u 1,6 bude tohle srdcovka pro fandy Fiatu, z hlediska praktičnost/cena se dají koupit lepší vozy.

Lacomme
10. července • 14:22

- pidiauto to rozhodne neni, chce si to prohlidnout (PROJET) na zivo
- prevodovka je ZF, tudiz vyvijena pro ruzne tridy aut s motorem napric (FWD/AWD)
- 9 stupnu? Proc ne? Lepsi vyuziti vykonu, lepe se tim prochazeji normovane EU testy, jednicka muze byt udelana kratce do terenu, atd..
- vrzani interieru? Neverim autorum, jel jsem dvemi ruznymi 500X, nevrzala ani jedna
- 2.4MJT? Motor, co skoncil kvuli EU5? Ten hotovy ingot, kteremu to natrela 20d vzdy a vsude? Krom dobreho zvuku same negativa..
- je to stylovka, ano, prodeje nebudou zazracne a hlavou se tohle auto u Nas moc nekupuje, byt v jistych verzich dava smysl (1.4 Multiar Lounge)
K clanku - zajimave, ze tahle verze je "mekci" nez FWD, kdyz se vsude v materialech tvrdi, ze AWD verze bude mit pritvrzeny podvozek, holt pokud chce zajemce pravdu, musi si to projet a zjistit sam.

Vana666
10. července • 13:25

Mě by taky zajímalo proč celkem solidních 140 koní v motoru to dokáže rozjet jen na pouhých 190 kmh. Omezovač ? Nebo je tak mizerná aerodynamika ?

Márty
10. července • 23:19

Tak jestli to ,,v kilu,, už řadí 9, tak už to asi prostě nestačí :/ a 140 kobyl není zas tolik + aerodynamika -> stylovka.
V Jeppu Cherokeem (2.4 benzín) to řadí 9 spíš jen z kopce a v rychlostech 160+ a jen s lehkou nohou.
Zbytek dálnice je spíš mezi 6 (tlačíš na to) a 8 (lehká noha)....plus samozřejmně kopec/nekopec.

Vana666
11. července • 13:44

...Tak jestli to ,,v kilu,, už řadí 9, tak už to asi prostě nestačí ...
Ty myslíš že ve Fiatu ta převodovka nedokáže při plném plynu podřadit ? Když v Jeepu ano ?

Hajzlík
10. července • 11:17

Volume doprava a vrzající karoserie nemůže být přece problém. :-D

Doporučujeme

Články odjinud