Rychlé Volvo S60 Polestar vás přijde na 1 600 000 korun

Sportovní modely Volvo S60 a V60 Polestar míří oficiální také na český trh.
Seznam kapitol
  1. Volvo S60 a V60 Polestar
  2. Fotogalerie: Volvo S60 a V60 Polestar

V létě dorazí na český trh oficiálně rychlé modely Volvo S60 a V60 Polestar. Během dubna bude možné vozy objednávat za základní cenu 1 600 000 korun v případě modelu S60 Polestar, kombi V60 Polestar je o dalších 40 000 korun dražší.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volvo S60/V60 Polestar dostalo motor 2,0 l s turbem i kompresorem. Dostane ze sebe až 367 koní. Osmistupňový automat a pohon všech kol jsou v základu

Asi už víte, že pod kapotou obou modelů Polestar pracuje řadový čtyřválec 2,0 l se sekvenčním přeplňováním turbodmychadlem a kompresorem. Celkový výkon motoru je 270 kW (367 koní) v 6000 ot./min. a točivý moment dosahuje na 470 Nm v 3100 až 5100 ot./min. Motor se může roztočit až do 7000 ot./min. Za konceptem S60 Polestar to ale trochu zaostává.

Byznys | Volvo | Kombi | Sedany

Volva V90 a S90 mají kompletní ceník. Zaplatíte za ně i 1,5 milionu korun

Na rozdíl od základního provedení dvoulitrového čtyřválce dostala sportovní verze v modelech S60 a V60 Polestar nové větší turbo, nové ojnice, jiné vačky, výkonnější palivové čerpadlo a jiný vzduchový filtr spolu s upraveným sáním. Nový je i výfukový systém.

Přenastavení se dočkal i systém pohonu všech kol od BorgWarner a osmistupňová automatická převodovka, která proti sérii umožňuje rychlejší řazení. O přenos výkonu na silnici se starají pneumatiky Michelin Pilot Super Sport 245/35 ZR20 vpředu i vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Proti sériovému autu doznal úprav nejen podvozek, ale i brzdy, funkce pohonu všech kol a převodovka. Nové komponenty má i motor, aby si technika poradila s předpokládaným agresivnějším zacházením

Sedan Volvo S60 Polestar je schopný zrychlit z klidu na 100 km/h za 4,7 sekundy, kombi je o desetinku pomalejší. Akcelerace na 200 km/h trvá 17,2 s, respektive 17,4 sekundy. Nejvyšší rychlost 250 km/h hlídá omezovač. Udávaná spotřeba paliva je 7,8 litru na 100 km pro sedan a 8,1 litru na 100 km pro kombi V60 Polestar.

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Volvo XC70 2.4
Rok výroby: 2008
Stav: 166 884 km
Cena: 275 000 Kč
Volvo V40 1.984
Rok výroby: 2014
Stav: 12 584 km
Cena: 450 000 Kč
Volvo XC90 2.4
Rok výroby: 2006
Stav: 174 699 km
Cena: 270 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 35 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků