Rychlé Volvo S60 Polestar vás přijde na 1 600 000 korun

Sportovní modely Volvo S60 a V60 Polestar míří oficiální také na český trh.
Seznam kapitol
  1. Volvo S60 a V60 Polestar
  2. Fotogalerie: Volvo S60 a V60 Polestar

V létě dorazí na český trh oficiálně rychlé modely Volvo S60 a V60 Polestar. Během dubna bude možné vozy objednávat za základní cenu 1 600 000 korun v případě modelu S60 Polestar, kombi V60 Polestar je o dalších 40 000 korun dražší.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volvo S60/V60 Polestar dostalo motor 2,0 l s turbem i kompresorem. Dostane ze sebe až 367 koní. Osmistupňový automat a pohon všech kol jsou v základu

Asi už víte, že pod kapotou obou modelů Polestar pracuje řadový čtyřválec 2,0 l se sekvenčním přeplňováním turbodmychadlem a kompresorem. Celkový výkon motoru je 270 kW (367 koní) v 6000 ot./min. a točivý moment dosahuje na 470 Nm v 3100 až 5100 ot./min. Motor se může roztočit až do 7000 ot./min. Za konceptem S60 Polestar to ale trochu zaostává.

Kombi | Sedany | Byznys | Volvo

Volva V90 a S90 mají kompletní ceník. Zaplatíte za ně i 1,5 milionu korun

Na rozdíl od základního provedení dvoulitrového čtyřválce dostala sportovní verze v modelech S60 a V60 Polestar nové větší turbo, nové ojnice, jiné vačky, výkonnější palivové čerpadlo a jiný vzduchový filtr spolu s upraveným sáním. Nový je i výfukový systém.

Přenastavení se dočkal i systém pohonu všech kol od BorgWarner a osmistupňová automatická převodovka, která proti sérii umožňuje rychlejší řazení. O přenos výkonu na silnici se starají pneumatiky Michelin Pilot Super Sport 245/35 ZR20 vpředu i vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Proti sériovému autu doznal úprav nejen podvozek, ale i brzdy, funkce pohonu všech kol a převodovka. Nové komponenty má i motor, aby si technika poradila s předpokládaným agresivnějším zacházením

Sedan Volvo S60 Polestar je schopný zrychlit z klidu na 100 km/h za 4,7 sekundy, kombi je o desetinku pomalejší. Akcelerace na 200 km/h trvá 17,2 s, respektive 17,4 sekundy. Nejvyšší rychlost 250 km/h hlídá omezovač. Udávaná spotřeba paliva je 7,8 litru na 100 km pro sedan a 8,1 litru na 100 km pro kombi V60 Polestar.

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volvo S60 a V60 Polestar
  2. Fotogalerie: Volvo S60 a V60 Polestar
Volvo V50 1.997
Rok výroby: 2008
Stav: 201 561 km
Cena: 79 000 Kč
Volvo V70 2.401
Rok výroby: 2004
Stav: 175 933 km
Cena: 75 000 Kč
Volvo S80 2.435
Rok výroby: 2000
Stav: 289 286 km
Cena: 26 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků