Rychle a zběsile 7: Konečný účet? 230 aut zničených po natáčení

Před pár dny vstoupil do kin poslední snímek série Rychle a zběsile, který se podle očekávání setkal s obrovským zájem ze strany diváků. Důvodem je kromě jiného také děj zahrnující mnoho akčních scén a létajících automobilů.

Zajímavosti | Video

Sedmé pokračování Rychle a zběsile má svůj trailer. Podívejte se

The Wall Street Journal přinesl před časem zajímavý článek, ve kterém popisuje konec filmových automobilů. Ten je samozřejmě neslavný, protože všechna nabouraná auta musí být zničena. Jako příklad uvádí právě poslední sérii Rychle a zběsile. Konečný účet natáčení se zastavil na číslovce 230. Ano, právě tolik aut zamířilo po svých více či méně dlouhých rolích do šrotu.

Zajímavosti | Video | Sportovní auta

Video: Poslední díl Rychle a zběsile v další ukázce. Podívejte se

Přestože by se určitě našli fanoušci, kteří by si pořídili i nabourané filmové auto (nejen) z této slavné série, filmaři posílají zbytky svého natáčení vždy do šrotu. Má se tak předejít případným komplikacím, kdy by si někdo nabouraný vůz špatně opravil a způsobil tak další, tentokrát už zcela reálnou, nehodu. 

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků