Ruského výrobce aut Lada koupí Renault Nissan

18 komentářů

Karel
4. května • 19:23

To co se zde prezentuje jako novinka se uz ví dávno že by okurková sezóna

baboon
4. května • 17:12

Ať už Ladu koupí kdokoli, znemaná to konec výroby přesně těch aut, co Rusko potřebuje. Tři čtvrtiny plochy země zvládnou jen Lady, Volgy a Moskviče. Dodnes.
Za pár let možná budou Rusové litovat, že zastavili výrobu 2107, evtl. Nivy, apod. :-(

Jim
4. května • 13:43

Niva už taky dosluhuje. Že by se objevila Lada Juke :-D

Jyrka V.
4. května • 12:43

Ty jo, to se francouzi a japonci dostanou k italským technologiím. Ještě, že se k výrobní dokumentaci Fiatu 124 nedostanou číňani!

číňani!
4. května • 19:13

Možná taky, umí přece průmyslovou špionáž:-)

David
4. května • 11:33

"Renault, který vlastní Nissan, ..." kdo to koho vlastní??? Renault Nissana nebo Nissan Renault???

bigi
4. května • 14:18

Souhasím, zformulováno je to blbě, ale pokud to nebylo jen rýpnutí a opravdu to nevíš, tak v podstatě je Renault majitelem Nissanu, i když je to prezentováno spíš jako "strategické partnerství" nebo aliance. Renault vlastní cca 45% akcií Nissanu (čili nemá většinu) a Nissan asi 15% akcií Renaultu (ale bez hlasovacích práv - tím je jasné, kdo je tu pánem), takže Renault poroučí ve společném podniku, ale Nissan má právo veta v rozhodnutích Renaultu týkajících se přímo Nissanu.

jogurt
5. května • 9:49

brzy to celé bude vlastnit samsung, který ty shity beztak už dávno vyrábí a lepí na to značky s ýčou a hnissanem

kostis
4. května • 7:51

Nemusí to být špatné spojení. Určitě ty auta co budou vyrábět,budou fungovat i v -50'C,jinak se jim na to rusové vyprdnou.

goro
4. května • 1:43

to bude něco, na co světový trh čeká dlouhá léta...

jogurt
5. května • 9:48

Přesně. Ti tři k sobě prostě patří. Pro renault to ale bude obrovský přínos, sovětští inženýři je naučí jak vyrábět auta, která startují i za minusových teplot.

reno
5. května • 21:53

Už teď dle nejnovějších statistik Renault vyrábí nejspolehlivější auta v mainstreamu. Každé zlepšení pak jen zvětší odstup od konkurence. Jednodušším jedincům doporučuji nastudovat nové statistiky spolehlivosti ADACU a DEKRY.B-]

Francois
6. května • 23:22

Nejsem si jistý zda-li nejspolehlivější, každopádně velmi dobrá, s dobrou technikou a pěkným designem a dobrým zpracováním, koneckonců nežijeme v roce 92, kdy interiér aut vypadal jak stereopřehrávač z tržnice. Magane RS to je řezivo! Za ty prachy nejlepší hothatch na trhu. Jízdně, motoricky, podvozkově na něho má málo vozů. Mimořádně schopné a mimořádně charakterní auto s úžasnou trakcí a geniálním motorem. Svezte se... a budete cákat blahem!

jogurt
6. května • 9:38

už pro něj běžííííím... pokud je to nejlepší na světě, tak to musím mít, mimochodem, chtěl mě tam hodit soused svým meganem, ale nedočkali jsme se odtahovky, tak musím busem.

reno
6. května • 12:05

Ještě jsem zapomněl napsat, že těm nejjednodušším jedincům nedoporučuji nic. Pro ty Renault auta nedělá, dokonce je nikdo ani nechce v Renaultu svézt.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
6. května • 21:44

Tak to jsi mě uklidnil, nejsem nejjednodušší jedinec, když mě majitel zánovního vozu s kosočtvercem vpředu i vzadu chtěl svézt. Protože u mého espace se potkaly písty a ventily za stavu tachometru 748km, neboť prasklo zfušované rozvodové kolo na vačce, domníval jsem se, že to není nejlepší značka na světě a když soused nenastartoval mégana letos už asi potřetí, nabyl jsem zřejmě mylného dojmu, že je to pořád stejný shit jako dřív... no ale když tvrdíš že ne a adac tu dálniční vzácnost v SRN taky nezná, tak to asi bude perla techniky.....hmm, nechme si každý svůj názor a své zkušenosti, ty si propaguj auto s frndou, já budu raději jezdit tím, co funguje.

Francois
6. května • 23:17

Pak jste asi první člověk, kterého znám co má s Renaultem problémy, osobně vlastním jako druhé auto nový Megane Coupe, po asi čtyřech velmi pozitivních zušenostech s touto zančkou a jedná se o mimořádně vyspělé auto s vynikajícím zpracováním a nádherným designem mající dobrý poměr ceny a hodnoty. Já samozřejmě chápu, že někomu stačí jen volant se znakem VW, radio na CD a klacek do ruky s pocitem, že olizuje plast a vlastní cosi prémiového, ale ono to dnes s těmi německými automobily v oblasti kvality tak husté nebude, ale to některým tzv. "odborníkům" na auta stačí, že? :-)))

x12345678
7. května • 8:58

Tak mě osobně díky absenci vozů renault v mém užívání podobný zážitek nepotkal, a nemohu tedy tvrdit, že "to stojí za......", pozoruhodná je spíš shoda řady kolegů i blízkých, kteří renault měli a kromě dvou, z nichž první šel do scénicu 2x za sebou a pak přešel ke značce Kia a druhý si po Patrolu pořídil Koleos a po krátké době tvdí, že to byla chyba, si to všichni ostatní pořídili pouze jednou (netuším, proč se jako jeden muž shodně vyjádřili "renault už nikdy") a v jejich garážích jsou: Ceed SW, A3 Sportback, Sharan, Octavia, Q5, A4Allroad, C220CDI, Touran, Insignia, Superb combi, Santa Fe, ix35, CRV, ....., tak někde asi problém bude a ne v jejich hlavách, jak se tu jakýsi r-fil pokouší tvrdit.

Doporučujeme

Články odjinud