Run-flat - nejde jen o výměnu kola

7 komentářů

kert
10. července • 16:56

Kola tweel jsou taky run flat?

xx
9. července • 6:36

A co treba zminit, ze na nasich silnicich je ru-flat uplne nepouzitelnej pac z cloveka vytrese dusi... Osobne musim rict, ze jsem rad ze uz jsem je sjel a na aute uz mam opet normalni kousky...

Vita
9. července • 10:17

Přesně tak. A to jsem přezul z 17" run-flatu na 18" normální pneu a komfort šel o 500% nahoru...ovladatelnost tak o 200%

zdeněk
9. července • 10:34

A na ta čísla jsi přišel jak?? Napsal jsi pěknou pitomost, máš hodně zkušeností za volantem?

PIRANHA
9. července • 10:40

to vis ze nema jinak by nenapsal takovej nesmysl... kdyz sem sundal runflaty bavim se o 18 tak komfort sel nahoru tak o 20 procent ovladatelnost o 10.

zdeněk
9. července • 11:40

Jo, to už jsou čísla k rozumné diskuzi. I když ten komfort budeš vnímat nejspíš tak na D1 a to jen když se na to pozorně zaměříš, on 40tiprocentní profil taky není nic moc. Je to dost o subjektivním pocitu, ony ty run-flaty zas taková hrůza nejsou...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
xx
10. července • 23:08

U me to byly m-paketove 17tky na 1er a musim rict ze co se tyce stability na rozbitych cestach tak minimalne tak +20%... Auto prestalo odskakovat do strany...

Doporučujeme

Články odjinud