Ron Dennis, šéf McLarenu, přišel na půl roku o řidičák

Nejvyšší muž společnosti McLaren Ron Dennis má „papíry v čistírně“. Jinými slovy, ve Velké Británii se mu „podařilo“ nasbírat 12 trestných bodů a místní úřady mu nyní zabavily jeho řidičský průkaz. „Řidičské oprávnění našeho předsedy představenstva bylo pozastaveno na šest měsíců poté, co se dopustil čtyř drobných dopravních přestupků a jeho bodové konto přesáhlo číslo 12,“ oznámilo minulý pátek tiskové oddělení McLarenu. Během loňského roku nasbíral Dennis celkem 9 bodů za rychlost a „tečkou“ se stala jízda na červenou vloni v září. „Okolo mě byla jen dvě další auta a já jsem usoudil, že bude bezpečnější projet, než zastavit,“ tvrdil před komisí Dennis s tím, že za ním jel jeho přítel a on nechtěl riskovat nebezpečí střetu z náhlého brzdění.

Rozvedený Ron se dále pokoušel přemluvit úředníky tvrzením, že auto potřebuje, aby se o víkendech mohl starat o své děti. Prosby, sláva ani peníze mu nakonec nebyly k ničemu a o řidičské oprávnění přeci jen přišel, takže se bude možná moci více věnovat technickým a ekonomickým aspektům náběhu sériové výroby nového modelu McLaren MP4-12C. Tvrdý zásah spravedlnosti mezi „celebrity“? Nesporně. U nás? Jen těžko…  

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Reuters
 
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků