Rolls Royce RR4 možná již na jaře v Ženevě

Ohledně nového „baby modelu“ Rolls Royce s pracovním názvem RR4 se šíří spekulace již několik měsíců a přednedávnem jsme měli možnost vidět i první špionážní fotografie a první dvě skici. Podle předběžných informací se nový Rolls Royce představí již příští rok v Ženevě, přičemž s prodeji se má začít až v roce 2010.

Spekulace se šíří i kolem ceny, za kterou si bude možné nový vůz pořídit, podle některých odhadů se bude cena pohybovat v rozmezí od 320 000 dolarů (zhruba 4 800 000Kč) až 350 000 dolarů (zhruba 5 250 000 Kč). O pohon nového modelu, jenž bude technologicky vycházet z BMW řady 7, se pravděpodobně postará 4,4 litrový dvakrát přeplňovaný osmiválec z dílny BMW, nebo výkonnější šestilitrový dvanáctiválec.

Tip: Více předběžných informací se můžete dočíst zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Rolls Royce RR4 na prvních skicách
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 180 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 285 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 43 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků