Rolls-Royce Phantom v podání Junction Produce

Rolls-Royce Phantom v podání Junction Produce

Tuning nemá hranice. Důkazů najdeme nespočet a zde je další v pořadí. Japonský tuner Junction Produce se vrhnul na Rolls-Royce Phantom. Celý vůz snížil tak, jak jen to bylo možné, přidal sportovní nárazník s integrovanými LED diodami denního svícení, chybět nemohou nějaké ty prahové lišty a vzadu pořádné „kanóny“ zasazené taktéž do sportovního nárazníku.

Podle hesla „kola dělají auto“ přidáme patřičné disky. V tomto případě jde o OZ Scara velikosti 24 palců. Vůz si sice odbyl svou premiéru už na začátku minulého roku v Tokiu, přesto jde o tak zajímavou úpravu, že zkrátka nejde si ji nechat pro sebe.

Škoda, že nikde nejsou (nebo jsme je nenašli) informace týkající se případných úprav techniky. Sériová verze je osazena dvanáctiválcem o objemu 6749 ccm s maximálním výkonem 460 koní a točivým momentem 720 Nm. Sprint na stovku zvládne 2,6 t těžká limuzína za 5,9 s. 

Sledujte AutoRevue na Facebooku Další článek
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 50 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 119 km
Cena: 155 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2007
Stav: 155 423 km
Cena: 50 000 Kč
Test ojetiny: Najít pěkný Citroën C4 Picasso vám dá dost práce

Test ojetiny: Citroën C4 Picasso

Zapomeňte na obvyklá klišé o francouzských autech. MPV Picasso není špatné, ale bude vám trvat, než najdete povedený kus s dobrým motorem.

19.  6.  2016 | Dalibor Žák | 36 příspěvků
Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R AWD: Rychlost, nebo zábava

Audi R8 vs. Jaguar F-Type

Máte rádi rychlost v té nejčistší podobě, nebo preferujete zábavu? Tak přesně o tom bude dnešní srovnávací test, ve kterém se vám představí celkem 1160 koní.

7.  6.  2016 | Lukáš Dittrich | 25 příspěvků
Test Opel Astra ST 1.6 CDTI BiTurbo: Dobrá, ale příliš kompaktní

Opel Astra ST 1.6 CDTI BiTurbo

Nedlouho po hatchbacku přichází nová Astra také s karoserií kombi. Jak funguje tahle novinka v kombinaci s plnou výbavou a nejdražším motorem?

31.  5.  2016 | Lukáš Dittrich | 34 příspěvků

Napište nám