Rolls-Royce Phantom v podání Junction Produce

Tuning nemá hranice. Důkazů najdeme nespočet a zde je další v pořadí. Japonský tuner Junction Produce se vrhnul na Rolls-Royce Phantom. Celý vůz snížil tak, jak jen to bylo možné, přidal sportovní nárazník s integrovanými LED diodami denního svícení, chybět nemohou nějaké ty prahové lišty a vzadu pořádné „kanóny“ zasazené taktéž do sportovního nárazníku.

Podle hesla „kola dělají auto“ přidáme patřičné disky. V tomto případě jde o OZ Scara velikosti 24 palců. Vůz si sice odbyl svou premiéru už na začátku minulého roku v Tokiu, přesto jde o tak zajímavou úpravu, že zkrátka nejde si ji nechat pro sebe.

Škoda, že nikde nejsou (nebo jsme je nenašli) informace týkající se případných úprav techniky. Sériová verze je osazena dvanáctiválcem o objemu 6749 ccm s maximálním výkonem 460 koní a točivým momentem 720 Nm. Sprint na stovku zvládne 2,6 t těžká limuzína za 5,9 s. 

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků