Dalo se čekat, že unikát bude něčím šokovat, třeba svojí hnusností - tipnu, že nikdo z představenstva by neodsouhlasil, aby se k unikátníku modelu (kterého vznikne i s testovacími modely počet menší než prsty na jedné ruce) přiřadil design, který by oslovil širší spektrum zákazníků. Takový design je totiž potřeba zpeněžit v sériové výrobě a ne z něj udělat unikát :-)
Není co dodat. Ale nikomu svůj názor nenutím.
musim rict ze me se to libi docela hodne jen je trosku nestastne vyresenej vzhled pri zatazeny strese.
nedavno jsem potkal zkusebni RR na P6 na benzince, pote co se pipina na pumpe ptala kolik to bere a ze cekala ze to bude patrit nejake "masirce" to majitel auta z touto zkoulel tak ze auto vlastne neni jeho a jede jen ze servisu pro sefa. hodinky, boty a bryle v cene 5nasobku rocniho platu obsluhy me presvedcili ze jestli takhle chodi oblikanej pikolik tak jak s zije sef.vsadim flasku ze si z pipiny pekne vystrelil.auto je nadherne barva ve me zezadu pri zamlzeni evokuje padnutou zadi auta o rad mensi (z3)
Boční linie alá trendové tvary, což popírá RR filosofii, je to jen další upravený skvost, ze kterého vytvořili čánskou kopii. Alá korejské tvary vozu příliš nedodají, navíc disproporční linie střechy je opravdu mimo.
no vyzera to nejak divne az ze FUJ ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.