Rolls-Royce Ghost II přijíždí s omlazeným vzhledem a lepší výbavou

Goodwoodský Rolls-Royce se v Ženevě blýsknul modernizací své řady Ghost.

O základním modelu značky Rolls-Royce, představeném v dubnu roku 2009 na šanghajském autosalonu, jsme naposledy psali v souvislosti s premiérou omezené, na jízdní výkony zaměřené edice Rolls-Royce Ghost V-Specification. Ta bude v nabídce pouze do června, ovšem zřejmě nikoli z důvodu početního omezení, ale proto, že na místo stávajícího Ghostu nastupuje modernizované provedení Ghost II.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rolls-Royce Ghost II

Změnami prošly oba nárazníky (ten přední nyní účinněji vede chladicí vzduch k brzdám), jež mají přispívat k dojmu „většího“ auta. Přepracována byla kapota a nová příď hostí upravenou sestavu světlometů složených výhradně ze zdrojů LED. Interiér opět nabízí kombinaci těch nejkvalitnějších, vesměs ručně zpracovávaných materiálů a špičkového dílenského zpracování, přidává ale také nové výbavové prvky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér Ghostu se dočkal vylepšené výbavy

Samozřejmostí se stává palubní Wi-Fi, vylepšený navigační systém s monitorem o úhlopříčce 10,25 palce a komunikační soustava SAT představená loni v modelu Rolls-Royce Wraith. Připlácet lze nyní za nové druhy dřevěných dekorů i špičkovou audiosoustavu z programu Rolls-Royce Bespoke. Pod kapotou se nic nezměnilo, najdeme tam dvojnásobně přeplňovaný dvanáctiválec s objemem 6,6 l a výkonem 420 kW, ovšem závěsy kol údajně prošly úpravami směřujícími k zlepšení stability jízdy a přímějšímu kontaktu řidiče s jeho vozem.

Předchozí KAPITOLY Následující
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků