Roewe 250: čínský útok pokračuje (spy photos)

Do redakce nám dorazily vůbec první fotografie vozu Roewe 250, který v současnosti podstupuje horké testy v Austrálii. Ještě nedávno automobilka používala testovací muly Fiatu Punto, nyní však vytáhla své vlastní prototypy.

Model s označením 250 bude premiérou v kategorii malých vozů a měl by světu představit již koncem tohoto roku. Dříve se předpokládalo použití podvozkové platformy z Roveru 25, ale nakonec se od těchto plánů ustoupilo - ta by byla pro malý městský vůz příliš dlouhá.

Jak můžete na fotografiích vidět, prototyp disponoval levostranným řízením a proslýchá se, že vlastník, Shanghai Automotive Industry Corporation, plánuje s modelem prorazit i do Evropy. Zda se tak stane, ukáže až čas.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Roewe 250: malý Číňan bude zřejmě útočit hlavně cenou

Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Fiat Ducato 2.287
Rok výroby: 2010
Stav: 108 595 km
Cena: 163 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků