Roewe 250: čínský útok pokračuje (spy photos)

Do redakce nám dorazily vůbec první fotografie vozu Roewe 250, který v současnosti podstupuje horké testy v Austrálii. Ještě nedávno automobilka používala testovací muly Fiatu Punto, nyní však vytáhla své vlastní prototypy.

Model s označením 250 bude premiérou v kategorii malých vozů a měl by světu představit již koncem tohoto roku. Dříve se předpokládalo použití podvozkové platformy z Roveru 25, ale nakonec se od těchto plánů ustoupilo - ta by byla pro malý městský vůz příliš dlouhá.

Jak můžete na fotografiích vidět, prototyp disponoval levostranným řízením a proslýchá se, že vlastník, Shanghai Automotive Industry Corporation, plánuje s modelem prorazit i do Evropy. Zda se tak stane, ukáže až čas.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Roewe 250: malý Číňan bude zřejmě útočit hlavně cenou

Fiat 500 1.368
Rok výroby: 2008
Stav: 87 700 km
Cena: 114 000 Kč
Fiat Dobló cargo 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 38 810 km
Cena: 142 000 Kč
Fiat Dobló cargo 1.368
Rok výroby: 2010
Stav: 53 013 km
Cena: 125 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků