Roborace: Závody aut bez řidiče jsou tady. Dnes byl představen jejich speciál

Do úvodní sezóny vstoupí deset týmů, kdy každý nasadí dvě auta. Jednotlivé týmy budou pracovat na vlastním softwaru.

Už příchod elektrických formulí byl pro některé fanoušky klasického motorsportu poměrně hořkou pilulkou moderní doby, nicméně dnes přichází další. Seriál elektrických formulí doplní od sezony 2016/2017 závody autonomních speciálů. Ty se budou prohánět po okruzích bez řidiče.

Video | Elektromobily | Renault

Formula E poprvé v akci na orkuhu. Zatím jen se čtvrtinovým výkonem

Do úvodní sezóny vstoupí deset týmů, kdy každý nasadí dvě auta. Všechny speciály ale budou technicky identické, jejich vzhled si můžete prohlédnout na prvním obrázku a na krátkém videu. O design se postaral Daniel Simon, což je designér, jehož práci jsme mohli vidět ve filmu Tron: Legacy.

Zajímavosti | Elektromobily | Formule 1 | Sport | Frankfurt 2013 | Renault

Spark-Renault SRT_01E: elektrický monopost pro šampionát Formule E

Jednotlivé týmy budou pracovat na vlastním softwaru a právě ten také nakonec bude rozhodovat o tom, který speciál zajede lepší čas. Autoři tohoto projektu očekávají, že se z těchto vozů postupně stanou stroje rychlejší než běžní jezdci. 

Klepněte pro větší obrázek
Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků