Rinspeed iChange: další podivné překvápko pro Ženevu

Společnost Rinspeed se rozhodla i letos pokračovat ve tvorbě zajímavých konceptů, které svým zjevem a použitou technikou doslova berou dech. Po extrémních konceptech sQuba a eXasis se v Ženevě předvede s novinkou v podobě „čisté“ studie iChange, jejíž specifikace jsou ještě stále zahaleny rouškou tajemství.

Dvoumístný sportovní koncept, jenž by svým názvem mohl evokovat něco z produktové řady „nahryzeného jablka“, disponuje elektromotorem s výkonem 130 kW/175 koní a své místo si v něm najde trojice pasažérů. Zatím je těžké říci, čím vším je tato studie unikátní, avšak očekávat můžeme celou plejádu ekologických a úsporných řešení. A stejně jako u dvou předchozích konceptů, i tento se zřejmě do sériové výroby nedostane...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Rinspeed iChange
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 1 příspěvek
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků