Řidič Mini objel celý okruh Nürburgring. Po dvou kolech!

Čínskému řidiči se na legendárním Nürburgringu povedl netradiční kousek. S automobilem Mini objel celý okruh po dvou kolech a stanovil tak nový rekord.

Han Yue ujel po Nordschleife kompletní okruh, což znamená 20,81 kilometru. A vzhledem k charakteristice tratě, která je v mnoha úsecích úzká a klikatá, je to skutečně obdivuhodný výkon. S největší pravděpodobností se jednalo také o vůbec nejpomalejší čas na Nürburgringu, protože celý tento pokus trval 45 minut. Han řídil svůj oblíbený Mini Cooper S R56.

Zajímavosti | Video | Elektromobily | Tesla

Video: Tesla Model X má nebezpečné dveře. Mohou skřípnout ruce!

Zajímavostí je také to, že celý pokus byl živě vysílán na oficiálním Facebooku Nürburgringu. Příspěvek se stal během několika minut virálním a již v době live přenosu se na něj koukalo přes 8.000 lidí. V době psaní tohoto textu už video mělo 355.000 zhlédnutí a dá se tedy předpokládat, že po takovém úspěchu budou podobné netradiční kousky následovat.

Zajímavosti | Ford | Sport | Gymkhana

Gymkhana 9: Zákulisí a zcela nový zážitek díky 360stupňovému videu

V souvislosti s touto šílenou jízdou si můžeme vzpomenout na nedávný pokus finského závodníka jménem Vesa Kivimaki. Ten stanovil Guinnessův rekord, když s automobilem BMW 335i Coupe  dokázal jet po dvou kolech rychlostí 185 km/h. Předchozí rekord byl o 5 km/h pomalejší, v roce 1997 jej zaznamenal Švéd Goran Eliason.

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 119 300 km
Cena: 130 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 230 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků