Řidič Mini objel celý okruh Nürburgring. Po dvou kolech!

Čínskému řidiči se na legendárním Nürburgringu povedl netradiční kousek. S automobilem Mini objel celý okruh po dvou kolech a stanovil tak nový rekord.

Han Yue ujel po Nordschleife kompletní okruh, což znamená 20,81 kilometru. A vzhledem k charakteristice tratě, která je v mnoha úsecích úzká a klikatá, je to skutečně obdivuhodný výkon. S největší pravděpodobností se jednalo také o vůbec nejpomalejší čas na Nürburgringu, protože celý tento pokus trval 45 minut. Han řídil svůj oblíbený Mini Cooper S R56.

Zajímavosti | Video | Elektromobily | Tesla

Video: Tesla Model X má nebezpečné dveře. Mohou skřípnout ruce!

Zajímavostí je také to, že celý pokus byl živě vysílán na oficiálním Facebooku Nürburgringu. Příspěvek se stal během několika minut virálním a již v době live přenosu se na něj koukalo přes 8.000 lidí. V době psaní tohoto textu už video mělo 355.000 zhlédnutí a dá se tedy předpokládat, že po takovém úspěchu budou podobné netradiční kousky následovat.

Zajímavosti | Sport | Ford | Gymkhana

Gymkhana 9: Zákulisí a zcela nový zážitek díky 360stupňovému videu

V souvislosti s touto šílenou jízdou si můžeme vzpomenout na nedávný pokus finského závodníka jménem Vesa Kivimaki. Ten stanovil Guinnessův rekord, když s automobilem BMW 335i Coupe  dokázal jet po dvou kolech rychlostí 185 km/h. Předchozí rekord byl o 5 km/h pomalejší, v roce 1997 jej zaznamenal Švéd Goran Eliason.

Mini One 1.397
Rok výroby: 2008
Stav: 75 406 km
Cena: 129 000 Kč
Mini One 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 127 642 km
Cena: 75 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2002
Stav: 116 802 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků