Rezvani Beast na dalším snímku, moc toho ale stále nevidíme

Na svůj velký nástup čeká další supersportovní automobil. Jmenovat se má příhodně Beast, tedy „bestie“…

Kalifornská automobilka Rezvani Motors zveřejnila druhý detail svého připravovaného supersportu Beast, jenž toho ale neodhalil o nic víc než podobě střižený snímek z půle minulého měsíce. Dle tvrzení automobilky má vůz využívat „osvědčeného podvozku“ a půjde o „sportovní vůz závodního typu“. Informací je zatím jen velmi málo, takže zatím nelze říci, z jaké konstrukce bude Beast vycházet.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rezvani Beast má být silniční verzí závodního automobilu

U Rezvani Motors se zatím omezili na konstatování, že karoserie bude z uhlíkových kompozitů a manuálně řazená převodovka bude mít šest stupňů. Vůz má „na jakékoli trati zajistit působivé výsledky a nekončící zábavu“ a počítá se pouze s omezenými zásahy elektronických soustav do řízení. Rezvani Beast má být skvělý jak na závodním okruhu, tak v běžném silničním provozu. Oficiální premiéra je naplánována na polovinu letošního roku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků