Rezvani Beast má prvního majitele, je jím hudebník Chris Brown

Doufejme, že se Mistr bude chovat ke svému novému sporťáku lépe než ke svým přítelkyním.

Rezvani Beast je americký sportovní automobil, který konstrukčně vychází z britského Arielu Atom. Vedle nepřehlédnutelného designu se chlubí zejména nízkou hmotností a vysokým výkonem. A nyní také prvním majitelem, dokonce z řad celebrit.

Chris Brown je hudebník, tanečník a také herec. Spíše než s jeho tvorbou jste o něm možná slyšeli v souvislosti s jeho tehdejší přítelkyní Rihannou, na které se měl dopouštět domácího násilí. 

 

A photo posted by @chrisbrownofficial on Aug 7, 2015 at 1:49am PDT

Se svojí novou motorizovanou hračkou se Brown pochlubil na svém oficiálním účtu na Instagramu. Za Beast zaplatil 165 000 dolarů, což v přepočtu dělá něco přes čtyři miliony korun. 

 

A photo posted by @chrisbrownofficial on Aug 6, 2015 at 4:19pm PDT

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 124 553 km
Cena: 60 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 46 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků