Reproduktor Lamborghini s výfuky. Připravte si více než 600 tisíc korun

Patříte mezi milovníky vozů Lamborghini ale nemáte dost peněz na jejich koupi? Teď si můžete pořídit alespoň reproduktor této značky.

Velmi zajímavou záležitost připravil italský výrobce luxusních automobilů ve spolupráci s firmou iXOOST. Společně vytvořili dokovací stanici s reproduktorem. Její design je inspirovaný zádí modelu Aventador. 

Tuning | Zajímavosti | Video | Lamborghini

Neskutečný zvuk a plameny jako z táboráku. Tak upravili Lamborghini

Nejde jen o design. Obsahuje i díly z reálného supersportu. Konstrukce je tvořena z karbonových a dřevěných prvků. Vše doplňuje výfukový systém z reálného Aventadoru.

Co se týče funkcí, obsahuje například Bluetooth 4.0. Připojit se můžete také pomocí tradičního připojení AUX. Na zapnutí reproduktoru slouží stejné tlačítko, jaké se ve vozech Lamborghini stará o nastartování motoru. 

Za exkluzivitu se samozřejmě bude platit vysoká cena. Pokud po reproduktoru toužíte, připravte si více než 610 000 českých korun. Pro porovnání, 911 Soundbar od Porsche koupíte za přibližně 80 000 korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků