RENNtech Continental Flying Spur, rychle a komfortně

Úpravce RENNtech se rozhodl, že vylepší i luxusní sedan automobilky Bentley. Do dílny tedy zamířil model Continental Flying Spur, který se dočkal mírného stylingu a také úpravy výkonu.

Po stránce stylingu došlo jen k velmi mírným zásahům, které původní tvary a křivky nijak nenarušily. Na první pohled tak zaujmou pouze kola z lehké slitiny a sladěné lakování vozu.

Úprava se dotkla také výkonu. Původní agregát 6,0 V12, který je dvakrát přeplňovaný a v sérii poskytuje výkon 411 kW (560 k) a točivý moment 650 Nm, dostal novou řídící jednotku. Ta posunula výkon až na 625 koní.

Díky němu má zvládnout tento Brit stovku pod 4,5 s a má dosáhnout rychlosti přes 325 km/h. Na luxusní sedan vcelku solidní parametry.

Aby to vše tento vůz zvládl, jsou za novými koly použity silnější brzdy a také upravený podvozek.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
RENNtech Continental Flying Spur

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků