Renault ukáže v Německu rovné čtyři koncepty na elektřinu

Vypadá to tak, že letošní expozice Renaultu na jednom z nejvýznamnějších autosalonů světa bude silně laděna v úsporném a ekologickém duchu. Větší část své výstavní plochy hodlá totiž francouzská automobilka věnovat čtyřem novým konceptům s pohonem na elektřinu, přičemž teď, jen pár dní před debutem, se nám je rozhodla tak trochu představit. „Tak trochu“ jen proto, že celou čtyřku si můžeme prohlédnout pouze z ptačí perspektivy, kterou zachycuje přiložená grafika.

Na své si v tomto případě přijdou jak obdivovatelé futuristických a uletěných studii, tak i návštěvníci upřednostňující spíš reálněji a použitelně vypadající model. Druhý zleva přitom bude zřejmě těsně před produkcí a půjde zřejmě o MPV postaveného na podvozku modelu Scenic. Bohužel, na více informací je Renault ještě stále skoupý.
Klepněte pro větší obrázek 
Kolekce elektřinou poháněných konceptů od Renaultu
 
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2005
Stav: 162 542 km
Cena: 40 000 Kč
Renault Laguna 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 152 905 km
Cena: 129 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 139 720 km
Cena: 124 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek