Renault Twizy přijde na jaře a ve třech výbavách

Nástup progresivního elektromobilu Renault Twizy na evropské trhy se poněkud opozdí,letos se jej oproti původním informacím již nedočkáme a zájemci s budou muset počkat do příštího března. Nyní vám  němu alespoň můžeme říci něco více. Twizy se bude dodávat ve výbavových stupních Urban, Colour a Technic. Jedinou odlišností verze Colour oproti Urbanu bude kontrastní lakování s alternativně převládajícími odstíny oranžové, modré (na snímku) a zelené.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Provedení Urban bude k mání s červeným, černým, šedým nebo modrým lakováním, zatímco Twizy Technic nabídne bílou nebo černou metalízu, litá kola, grafiku s motivem uhlíkových kompozitů a bílé sedadlo řidiče. K dispozici zatím máme ceny pro britský trh, jež v přepočtu činí 192 000 Kč (Urban), 199 465 Kč (Colour) a 212 380 Kč (Technic). Aby to nebylo tak jednoduché, akumulátory budou pouze pronajímány, a to za 1 150 Kč měsíčně.

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků