Renault Twizy přijde na jaře a ve třech výbavách

Nástup progresivního elektromobilu Renault Twizy na evropské trhy se poněkud opozdí,letos se jej oproti původním informacím již nedočkáme a zájemci s budou muset počkat do příštího března. Nyní vám  němu alespoň můžeme říci něco více. Twizy se bude dodávat ve výbavových stupních Urban, Colour a Technic. Jedinou odlišností verze Colour oproti Urbanu bude kontrastní lakování s alternativně převládajícími odstíny oranžové, modré (na snímku) a zelené.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Provedení Urban bude k mání s červeným, černým, šedým nebo modrým lakováním, zatímco Twizy Technic nabídne bílou nebo černou metalízu, litá kola, grafiku s motivem uhlíkových kompozitů a bílé sedadlo řidiče. K dispozici zatím máme ceny pro britský trh, jež v přepočtu činí 192 000 Kč (Urban), 199 465 Kč (Colour) a 212 380 Kč (Technic). Aby to nebylo tak jednoduché, akumulátory budou pouze pronajímány, a to za 1 150 Kč měsíčně.

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Laguna 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 152 905 km
Cena: 129 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 139 720 km
Cena: 114 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků