Renault Twizy: na podzim od 170 000 Kč

22 komentářů

LEON
2. září • 14:24

Tady se uvádí cena 188 tisíc, ale ve skutečnosti se v ČR prodává za 320 tisíc :-( Trochu drahý golfový vozík...

pier
10. července • 12:31

je to blbost splátky na baterii všechno má být zahrnuto v ceně automobilu.

Fantomas
16. května • 16:49

170 tisíc je překvapivě nízká cena u "celého" auta. U tohohle zmetku je to naopak překvapivě vysoká cena, když k tomu ještě přibydou měsíční splátky za baterii (Jak dlouho trvají splátky? Snad ne furt?).
Ale protože dnes se prodá jakýkoliv nesmysl (základna zákazníků je tak veliká, že se prostě vždycky někdo najde), tak i tohle si jistě někdo koupí.

jj
16. května • 16:59

proč by netrvaly "furt" - je to nájem, což má své výhody - po celou dobu životnosti vozu mám jistotu funkčnosti. Cena nájmu mi nepřijde přemrštěná - 14000 za rok při té dražší variantě... imho je to o tom, aby si každý spočítal, zda má tento model pro něj konkrétně význam. není důvod odsuzovat.Mě by třeba osobně nevadila ani tak ta cena nájmu baterek (to by se mě osobně respektive v rodině i vyplatilo - u mě takovéhle autíčko troskotá na nepoužitelnosti pro mámu/tátu s dětma - když jede člověk na nákup, musí je brát s sebou. To tady nevypadá schůdně. Snad by to ale mělo význam pro někoho na cesty naopak do práce. Denně třeba 30-40 km - to by smysl dávalo, ale jinak hodně omezená využitelnost.

Jeniik
16. května • 16:28

A proč ta věcička nemá okna? To se to jako nesmí používat v zimě?

Realista
10. srpna • 10:01

Ptal jsem se u Renaultu. Bude se prodávat jak verze s otevřenou karoserií tj. s dveřmi bez bočních oken tak i verze s dveřmi obsahujícími elektricky stahovatelná okna jako v běžném autě a topení tam bude taky. Bude tedy záležet jakou verzi si kdo koupí. ;-)

Martin
6. listopadu • 20:58

Neni to pravda. Twizy nema bocni okna, nicmene stitky proti vetru a desti jsou soucasti A sloupku. Hlavni vyhodou jsou mesicni naklady na provoz a sirka - nebude nutne stat v zacpe. Nezanedbatelna je i bezpecnost proti skutru. Twizy je nahradou za auto pro kazdodenni dojizdeni do prace po meste.

Reflex
16. května • 12:02

Úplně na ho.vno!:-(

Fisik86
16. května • 17:34

Pro mě krok zpět, desgin katastrofální, využití taky (síť dobíjecích stanic) a co se týče parametrů? Už se těšim, až mě s tim malym zmrdem bude brzdit 50km na cestě do ČB rychlostí 65-70km/h (kvůli provozu nemožnost předjíždění), aby nevytřískal baterku a cena? To by měli dotovat a ne dávat 1200.- měsíčně na baterky...

Fisik86
16. května • 17:33

Pro mě krok zpět, desgin katastrofální, využití taky (síť dobíjecích stanic) a co se týče parametrů? Už se těšim, až mě s tim malym zmrdem bude brzdit 50km na cestě do ČB rychlostí 65-70km/h (kvůli provozu nemožnost předjíždění), aby nevytřískal baterku a cena? To by měli dotovat a ne dávat 1200.- měsíčně na baterky...

Tom
16. května • 13:12

Pro manželku na dojíždění do práce a popojíždění po městě úplně špicový!!! Dnes projezdí 2000 měsíčně. S tímto komárem bude platit 1200 + 200až400 za el. + nižší náklady na servis...

Fantomas
16. května • 16:57

Jo, to bude fakt špicový. Dnes projezdí 2000,- Kč a za mírný příplatek 170.000,- Kč pak získá možnost uspořit až 500,- Kč měsíčně. A to se vyplatí :-D

jj
16. května • 17:09

když ti něco uniká, je dobré se myslet víc než mluvit. Situace A - nemá nic s potřebuje auto na ježdění do práce - Jakákoliv smysluplná ojetina, u které bych se nemusel bát o život mě bude stát také minimálně těch 170k - takže pořízení minimálně nastejno a pak už jen spořím - pokud nepotřebuji stěhovák pro děti, tak proč ne.Siatuace B - teď má nějaké auto, proti kterému by tu dle předpokladu spořila 500 měsíčně. Pokud ho může střelit za alespoň 170000-((7*6000)+30000)=98000 (řekněme, že morální životnost auta bude 7 let a zůstatková hodnota toho vozítka pak bude 30000), tak to může při vhodnosti vozítka pro daný účel dávat smysl a navíc jezdí v novém a něco ušetří na záruce a tedy případných opravách. Za ta čísla lze samozřejmě dosadit cokoliv dle situace - buď to smysl pro konkrétního člověka dá, nebo ne... ale, že by bylo potřeba to ironizovat? proč?

Fantomas
16. května • 19:33

Reagoval jsem na příspěvek, který bez dalších informací jednoduše svádí k takovéto ironii.
Situaci A škrtám, je zmíněno, že manželka projezdí měsíčně 2 tisíce, tedy logicky má asi čím.
Situace B se taky nehodí, pokud by měli auto, které by mělo zůstatkovou hodnotu 170 tisíc, tak to asi nebude žádná stará ojetina, ale celkem nové a pravděpodobně větší auto. A vyměnit takové auto za tohohle komára mi nepřijde jako moc dobrá investice.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jj
17. května • 9:18

číst - číst prosím - s tím tady má problém víc lidí - naučili se psát, ale nečtou - právě jsem ti vysvětlil, že zdaleka není potřeba mít zůstatkovou hodnotu 170, ale podstatně méně - třeba i jen polovinu.Varianta A má také smysl - ne možná pro onu paní, ale jako ukázka toho, že tu bude skupina lidí a možná firem, pro které to bude mít v klidu význam i s těmito podmínkami.

Fantomas
18. května • 22:22

Já nečtu co píšeš a ty nečteš na co já reaguju a dáváš mi příklad pro někoho jiného. Jsme si kvit ;-)

M.
16. května • 13:52

;-) Ty náklady, aby ses nedivil.... nebylo by lepší Twingo???

Tom
16. května • 13:58

Jaký náklady? Na servis? El.motor má teoreticky neomezenou životnost(pokud není z číny) servis nepotřebuje a baterie není moje, tu mám vlastně jen půjčenou. Vem si kolik zaplatíš za servis spalovacího motoru v průběhu 200tkm.

pepa
16. května • 14:19

Vzdyt to snad ani nema okna. Bude to topit ? Nejspise nebude.
V zime, vetru, desti to neni pouzitelne. Zvlast baba by otravovala ze v tom fouka, netopi to, je v tom zima, prsi do toho a kdovi co.
Je to tak akorat na jezdeni a ukazovani se pres leto. Jestli za to nekdo da skoro 200 tycek, ma moznost

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
16. května • 14:28

Tak okna asi budou problém :-) a topení má každý el.mobil. buď obrácená klíma, nebo benzínový topení, což znamená v mrazech 0,1lbenálu na cestu do práce a zpět.

Tom
16. května • 14:29

A má to okna a né,že ne!

milan
20. května • 23:13

nemá to okna, je to otevřený, je to jen lepší skútr téměř za cenu auta. ale v přecpaných západních (hlavně jihoevropských metropolích) to může mít nějaký význam. ale i v Paříži sice většinou příliš nemrze, ale casto poprchává...
u techto pofiderne uspornych vozidel zalezi, jake budou mit dalsi podpory (moznost jezdit na bus/taxi pruzich, jine moznosti parkovani?...) "vyhodne" Zero emission jsou vlastne zero LOCAL emission a celkovou ucinnost oproti klasickemu spalovacimu motoru asi zcela objektivne nikdo nezdokumentuje - na jedne strane to ovlivni lobby vyrobcu, na druhe strane v evrope byrokracie a "chytrost" eu, na treti strane v usa lobby dolaru (to jsou pekne mrsky kulaty, maji uz sve vlastni organizace ! :) )....

Doporučujeme

Články odjinud