Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth
 Lazareth
 Lazareth
 Lazareth
35
Fotogalerie

Renault Twingo Trophy: s osmiválcem!

Ve Francii se rodí různé extrémy, společnost Lazareth nyní do Twinga první generace instalovala osmiválcový motor Rover.

Jistě bychom našli ještě bizarnější kreace včetně „kachny“ Citroen 2CV s motorem Ferrari 355, ale osmiválcové Twingo jistě z řady vystupuje. Firma Lazareth, která se zabývá individuálními stavbami automobilů a motocyklů, si vzala do parády nejmenší z Renaultů a před jeho zadní nápravu usadila osmiválec z Range Roveru s objemem 3,5 l a výkonem 180 koní. Tato kombinace byla evidentně inspirována poměrně novým strojem Renault Megane Trophy, ale především několika generacemi modelu Clio V6 Renault Sport. Každopádně se jedná o vůz, s nímž byste se jistě chtěli svézt, ačkoli to celé nějak nedává smysl.

Renault Twingo Trophy 01.jpg Renault Twingo Trophy 02.jpg Renault Twingo Trophy 03.jpg Renault Twingo Trophy 04.jpg Renault Twingo Trophy 06.jpg Renault Twingo Trophy 05.jpg
Renault Twingo Trophy 07.jpg Renault Twingo Trophy 08.jpg Renault Twingo Trophy 09.jpg Renault Twingo Trophy 10.jpg

Francouzský ladič sáhl po první generaci malého Twinga, jež se do dějin zapsalo jako první jednoprostorový vůz své třídy. Malý čtyřválec z jeho přídě zmizel a o tažnou, tedy vlastně spíše tlačnou sílu se nyní stará osmiválec uložený za předními sedadly. Výkon pramenící z mohutného točivého moment, jímž zmíněný agregát vyniká především, se přenáší na kola zadní nápravy skrze pětistupňovou převodovku s manuálním řazením.

Renault Twingo Trophy 28.jpg Renault Twingo Trophy 29.jpg Renault Twingo Trophy 30.jpg
Renault Twingo Trophy 31.jpg Renault Twingo Trophy 32.jpg Renault Twingo Trophy 33.jpg

Je pochopitelné, že přestavba městského minivozu na asfalt trhající sporotvní auto není ničím snadným. Lazareth proto sáhl k použití speciálního trubkového pomocného rámu uloženého v zadní části vozu, prototyp byl rovněž osazen novými závěsy všech kol a brzdami, což citelně rozšířilo rozchod kol na obou nápravách. O kontakt s vozovkou se starají osmnáctipalcové lité ráfky Toora obuté do pneumatik Yokohama s šířkou 230 mm vpředu a plných 320 mm vzadu.

Renault Twingo Trophy 16.jpg Renault Twingo Trophy 17.jpg Renault Twingo Trophy 18.jpg
Renault Twingo Trophy 19.jpg Renault Twingo Trophy 20.jpg Renault Twingo Trophy 21.jpg

Twingo Trophy V8 z dílen Lazarethu se dále vyznačuje matným, šedým lakováním a vylepšeným interiérem s dvojicí sportovních sedadel Momo, jednoduchým volantem bez airbagu a dvojicí nových, sdružených digitálních přístrojů umístěných před volantem a nad středovou konzolí. A kolik za to všechno zaplatíte? V případě zájmu vám Lazareth toto auto postaví za 70 000 Euro. A to jen dokazuje, že hračky velkých kluků jsou velmi drahé...

Renault Twingo Trophy 11.jpg Renault Twingo Trophy 12.jpg
Renault Twingo Trophy 13.jpg Renault Twingo Trophy 14.jpg Renault Twingo Trophy 15.jpg
Renault Twingo Trophy 22.jpg Renault Twingo Trophy 23.jpg Renault Twingo Trophy 24.jpg
Renault Twingo Trophy 25.jpg Renault Twingo Trophy 26.jpg Renault Twingo Trophy 27.jpg
Renault Twingo Trophy 34.jpg Renault Twingo Trophy 35.jpg
Renault Twingo Trophy

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Doporučujeme

Články odjinud