Renault Twingo: premiéra s plnou pompou

Značka Renault ve Frankfurtu představila nové Twingo, a to včetně sérií RenaultSport, Gordini a prestižní Mauboussin.

Jistě není třeba zdůrazňovat tržní důležitost rozsáhle vylepšeného kompaktního modelu Twingo pro společnost Renault. Ano, je skutečně významná, čemuž na autosalonu ve Frankfurtu, který již zítra otevře své brány veřejnosti, odpovídá také rozsah její prezentace. Kromě standardního Twinga na stánku Renaultu najdeme také sportovně střiženou řadu RenaultSport 133 (zkráceně RS 133) včetně omezené série Gordini a vskutku exkluzivní verze připravené ve spolupráci se šperkařskou značkou Mauboussin.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault RenaultSport 133

Všechna Twingo přitom v modelovém roce 2012 dostanou decentně vylepšený zevnějšek, který je vzhledově přiblíží nejnovějším vozům Renault, jakož i posledním koncepčním studiím. Všimneme si především pozměněné přídě s přepracovanými světlomety, větším firemním logem a tenčí maskou chladiče nad novým nárazníkem. Zadní část karoserie pak poznáte podle páru dělených sdružených svítilen. Uvnitř se modifikace dotkly prakticky jen nových obkladových materiálů a upravených barevných kombinací.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Twingo Mauboussin 

Nabídka pohonných jednotek se nezměnila a zahrnuje také přeplňovaný čtyřválec 1,2 l s výkonem rovných 100 koní (74 kW). Vlajkovou lodí řady Twingo se stává model Twingo RS 133 s nově postaveným bodykitem a šestnáctipalcovými litými ráfky, který lze za další příplatek opatřit také „lízátkem“ pod předním nárazníkem, výraznějším zadním spoilerem a speciálními kryty zpětných zrcátek.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Twingo RS Gordini

Svoji premiéru si ve Frankfurtu již odbyla také limitovaná edice Twingo připravená ve spolupráci s pařížským klenotnictvím Mauboussin. Ta se vyznačuje především specifickým zbarvením karoserie a interiéru s kvalitnějšími čalounickými materiály. Pokud vás tento stroj zaujal, pak vězte, že si jej budete moci objednat na jaře. Ale buďte rychlí, těchto Twing se zřejmě mnoho nevyrobí…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
  

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků