Renault Twingo CC: nejmenší z rodu kupé-kabrio (spy photos)

Mnozí Twingo CC očekávali již na autosalonu v Ženevě, ale nestalo se tak. Do redakce nám dorazily čerstvé špionážní fotografie vozu zachycené při probíhajících testech, jak jinak než na sněhu. Datum představení se tak zřejmě o trochu posune.

Vůz bude mít namířeno proti Peugeotu 207 CC a Opelu Tigra - půjde však zřejmě o nejlevnější způsob, jak se dostat k otevřenému vozu. Renault vsadil v tomto případě na pevnou skládací střechu místo klasické látky, co pomůže k lepší bezpečnosti a izolaci hluku, mínusem ale bude větší hmotnost.

Proslýchá se, že za celé zdržení vývoje může právě střecha a problémy s její konstrukcí - jedná se ale o informace zákulisní. Co však můžeme s jistotu říct, pod kapotou se objeví turbem přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,2 litru a výkonem vyladěným na cca 88 kW/120 k.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Vývoj Renaultu Twingo CC se trochu zdržel

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Scénic 1.598
Rok výroby: 2012
Stav: 155 792 km
Cena: 160 000 Kč
Renault Laguna 1.995
Rok výroby: 2012
Stav: 153 329 km
Cena: 160 000 Kč
Renault Mégane 1.461
Rok výroby: 2012
Stav: 122 484 km
Cena: 135 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 5 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků