Renault TreZor: Bohatá fotogalerie uniklého konceptu

Jak jsme psali včera, několik fotografií se do světa dostalo už během včerejška, když je o něco dříve vypustila redakce časopisu L'Automobile Magazine. Nyní Renault, teď už oficiálně, uvolnil bohatou galerii vozu a s ní prozradil i několik nových informací.

Renault | Premiéry | Kupé | Paříž 2016

Zmizelo z trezoru: Nový Renault je fešák

TreZor je elegantním dvoudveřovým vozem, který naznačuje, jakým směrem se Renault bude v blízké budoucnosti ubírat. Exteriér je tvořen z uhlíkových vláken a hladké linie tvoří opravdu nadčasový design. Chybí tradiční přední mřížka, namísto ní jsou zde pouze otvory pro chlazení brzd. Na první pohled zaujme také přední sklo výrazně červené barvy.

V útrobách vozu se nachází elektromotor, který vychází z pohonné jednotky používané v závodních vozech Formule E. Jedná se o jednotku s 350 koňmi a točivým momentem 380 Nm. Z 0-100 km/h zrychlí tohle auto za méně než čtyři sekundy. Dojezdová vzdálenost oznámena nebyla.

Renault | První svezení

Renault Scénic a Grand Scénic: MPV s příchutí crossoveru [první jízdní dojmy]

Koncept francouzské automobilky má dvě baterie se systémem rekuperace brzdné energie. Tady se Renault opět inspiroval u vozů Formule E. I se všemi technologickými vychytávkami je váha vozu slušných 1600 kilogramů.

TreZoru nechybí ani možnost autonomní jízdy, která řidiči nabízí zcela nový pohled na cestu díky panoramatickému výhledu za palubní desku a velké centrální obrazovce. Po roce 2020 navíc Renault přislíbil funkce hands-off / eyes-off - tedy plně systém, kdy se řidič vůbec nebude muset věnovat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Renault Mégane 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 129 010 km
Cena: 144 000 Kč
Renault Grand Scénic 1.461
Rok výroby: 2012
Stav: 133 709 km
Cena: 150 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 156 214 km
Cena: 40 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků