Renault Talisman: „Nová Laguna“ nabízí řízení všech kol a 608 l v kufru

39 komentářů

infinity
8. července • 6:26

další píčolet :-P

Harry Plotr
8. července • 14:02

Stejně jako infiblity nebo MB . Jedna grupa. :-D

pláša35
7. července • 17:42

Počkám si na živé představení. Třetí Lagunka zůstane tak mým nesplněným snem.

Vincent
6. července • 22:30

Takže si to shrňme: německý design, velikost Mercu E Klasse, motory 1,5 z Dacie a 1,6 z Kadjaru, torzní příčka jako z Clia, zato mraky nesmyslů a serepetiček.
Čili, velikostí vyšší střední, technicky supermini. Navoněný hovno.
Je to škoda, Renault s jeho historií... ohromný propad na úroveň cca Geely.

borix
7. července • 10:57

Zase to nepřeháněj. Dacia samozřejmě dostává vždy o generaci starší motory a slabší. Chybí tam velmi silné motory, ale bohužel to na konkurenci stačí.
Mraky nesmyslů a serepetiček jsou to, co tato auta kromě velikosti odděluje i výbavou od aut nižších tříd. Technicky zdatný jedinec, jako ty, dokáže posoudit shodnost torzní příčky. z clia :-) Technicky je tam spousta záležitostí, které ani neznáš, ale i tak by sis našel jiné "argumenty", co?

Kamil Kubásek
6. července • 20:47

To zase bude počin. Za vše co vyrobili po roce 2000 by se měli v Renaultu stydět. Obzvláště modely Laguna a Megane se jim opravdu povedly. Podle mého názoru v současné době ta nejhorší automobilka, na paty jim dýchá ještě Alfa Romeo.

sparrow1
7. července • 14:01

Co je špatného na Megane III ?Podle mě je to i přes jeho značné stáří jeden z nejhezčích kombíků v téhle tříde na trhu.A o tom že auto je to velice spolehlivé se asi nemá cenu rozepisovat protože protirenaultí klika je našem státečku hodně silná.

borix
7. července • 10:50

Megane II byl dobré auto s bezkonkurenčním kombíkem, dobrými motory, spolehlivý, pohodlný a neokoukaný.
Megane III moc levný, nešli tak hluboko jako u Oktávky, aby všude nacpali levné plasty, snížili kvalitu svarů atd., ale dost to přehnali.
Laguna II byla designové rozporuplná, technicky velmi zajímavá, ale její nespolehlivost zkazila jméno renaultu až do dnešních dob.
Laguna III je velmi vyvážené auto, spolehlivé, pohodlné a řekl bych, že na začátku prodeje velmi hezké a po 1. faceliftu krásné auto.

mpolan
8. července • 16:29

Mégane III měl sníženou kvalitu svárů akorát u verze Generation, jinak to je plnohodnotné a velmi dobré auto. Mégane II byl ve své době designovou bombou, na kterou se zbytek Evropy nezmohl ničím odpovědět, tak museli aspoň pomlouvat, jak je to prvoplánové a rychle zastaralé. Dodnes je ten design nádherný a horko těžko se ostatní dotahují.

mea maxima
8. července • 11:38

Já měl kdysi i Mégane I, po 120L mé druhé auto. najel jsem s ním 100tisíc km. Během té doby jsem měnil akorát 1x rozvody asi za 7000 a tlumiče. Jinak pohoda. Koupil jsem ho v áčkách, pak ho prodal kámošovi a ten dalšímu. To auto dodnes jezdí. r.v. 1997 a nikdo do toho příliš neinvestoval. Samozřejmě brzdný destičky a olej atd.. nepočítám. Mégane II jsem měl v merku ale naskytla se dobrá koupě V6, takže Renault třeba zas z toho bazaru někdy.

Quebe
6. července • 20:46

Mno nevím. Tohle mi přišlo hezčí... http://www.automotonews.cz/wp-content/uploads/2015/0... ...

viper
6. července • 19:52

Kladu si otázku, jestli už francouzští výrobci úplně rezignovali na vlastní design, protože to co vidím je podivná splácanina Volkswagenu (přední část) a Audi (tvar zádě - mimo designu světel ) do rádoby francouzského auta. To už ti jejich designeří neumí nic víc, než se jen opičit po němcích ? Dejte pryč znak Renaultu a neuvidíte nic víc, než mírně upravěný VW Passat.Interiér je napohled o.k. , ale zároveň takový strohý (opět spíše německý) než francouzský, ale přesto v porovnání s např. Audi působí jako o generaci pozadu... Kde je sakra ten Renault z konce 80 tých let ?Výbava včetně různých pomocníků je fajn, ale to je už tak nějak povinnost mít tyhle serepetičky ve výbavě, ale nejvyšší motor 1,6l ? to už ty výmluvy na euro 6 došly tak daleko, že nejsou schopni navrhnout pořádný dvoulitr ? A evidentně se ten problém s designem nevyhýbá jen Renaultu, Citroen C5 je "unmistakably german" a nová Alfa Romeo je designem všechno jen ne Alfa....

asd
7. července • 11:41

Zadní světla jsou jak od Lincolnu.
Interiér je strohý u všech Renaultů už aspoň 5 let.
Jistá podobnost s VW Passat se v přední části dá najít. Ale to platí obecně pro všechny značky, že se dá dohledat podoba. Stejné to bylo v 60., 70., 80. letech i mnohem dříve. Takže nic nového pod sluncem.

borix
7. července • 10:43

Aha. No, já si posledních cca 10 let říkám u každého nového VW "kdepak jsem to už jenov viděl ...". Nebuď paranoidní.

Fogel
6. července • 23:04

Jestli je to slátanina VW a audi,tak je to pěkná paranoia.Renault jde pořád svým vlastním směrem, ale mírně konzervativním.Protože se mu extravagantní modely u nás moc neprodávaly.Motorizace jsou vzhledem k euro 6 standardní. Renault dával vždy za málo peněz hodně muziky.Toto auto bych si určitê koupil.Předsudky vůči značce jsou dnes úplně liché.

josehko
6. července • 19:40

To zas bude ďalší prepadák. Dizajn je taký amorfný, bezpohlavný, kórejský. Hlavne to zalomenie okna zadných dverí a tvar okienka za zadnými dverami. Stredová doska vyzerá ako ksicht samca orangutana http://is.muni.cz/do/rect/el/estud/prif/ps0... ... Predná maska sa zase hodí na malé autá, ale na reprezentatívny sedan je to des.
Renault by urobil najlepšie, keby ho hneď facelistoval. Najlepšie ešte tento rok...:-D

borix
7. července • 10:40

Ano, je to opravdu krásné auto. Není nudné a nebojí se odlišit. Ale nebojte se, VW se bude prodávat mnohem více, tak bude aspoň spousta falešných argumentů, že Passat či Superb, které jsou nudné, nevýrazné a o designu se vlastně ani nedá mluvit (z počátku ošklivé, ale člověk si zvykne), jsou opravdu skvosty :-)

Hlinda
6. července • 19:16

Autí je to pěkný? Ale jen 4válcová 1,6ka?
Kde je šestiválec pro tuto třídu typický?

mea maxima
8. července • 11:31

Nikde. Ani z konkurence ho nikdo nemá. Není lepší si za cca 400k koupit hezký 6V z osvědčeného autobazaru než tohle nový. Ještě tipuji 200k zbude a budu mít auto komfortně srovnatelné ale motorově úplně někde jinde. Tyhle malý motory jsou tak do motorovejch pil.

borix
7. července • 10:36

S šestiválci se bohužel už končí. Teď hrají prim přefouklé 1.6. Za nedlouho budeme uctívat čtyřválce, jako dneska V6 :-)

mpolan
6. července • 21:07

A kde má ten typický šestiválec Mondeo a Passat, kde ho má Superb, kde ho má zbytek mainstreamu včetně Japonců? Typický je možná u prémiovek, ale jinak...

Provo
6. července • 17:50

Technicky zklamání, motory výkonově končí tam kde se konkurence teprve pořádně rozjíždí, 4x4 chybí, vzadu torzka, no nevím nevím, spíš než náhrada Laguny mi to přijde jako náhrada Samsungu se zaměřením na mimoevropské nenáročné trhy.

borix
7. července • 10:32

Zapojení zadních kol je elektronické při rozjezdu nebo zapojení stabilizace. Oproti konkurenci bude bezpochyby výrazně pohodlnější (teda aspoň podle mých zkušeností z Passatu a Superbu, které ač auta střední třídy jsou na dlouhé cesty celkem utrpení). Motory jsou celkem tragédie, ale realita je taková, že i konkurence má podobné zdechliny - speciálně škodovka opět podmotorovaná. Design oproti konkurenci prvotřídní. Z nových aut střední třídy mi přišel povedený jen Ford Mondeo a nyní i Renault Talisman. Levně vypadající škodovku nebo nezajímavý VW se samozřejmě bude ze zvyku déle hojně prodávat, ale pro mě bude potupa pokaždé, když do toho budu muset usednout.

Provo
8. července • 8:00

Škodovka opět podmotorovaná? Nebuď k smíchu, v benalu má Superb 206 kW proti ušmudlaným 147kW v Talismanu a v dieselu má Superb 140kW proti 118kW v Talismanu. To je rozdíl více než třídy ve prospěch Superbu. Talisman se motorově nechytá ani na Superb, ani na Mondeo, ani na Insignii, ani na Passat, prostě konkurenčně je jeho motorová nabídka zcela OUT.

řidič
6. července • 18:06

No, kolik konkurentů zase nabízí 4control.... nikdo, a přitom jaká s ním byla v Laguně zábava, úplně jiné auto....

martin
6. července • 17:55

To nie je nahrada Samsungu, to je Samsung.

Venca
7. července • 8:43

První co mě napadlo Samsung SM7,ale tohle není,v Samsungu jsou motory,které u tohoto chudého francouzského příbuzného zapomněli namontovat.

Provo
6. července • 18:14

Jo, vypadá to tak.

Honza
6. července • 17:09

Kufr jen 608 litrů? To nejmenovaný Superb má 660...takže kufraři...Talisman nebrat:DDD.....co na tom,že má natáčení zadní nápravy a vypadá lépe..vč interiéru..prostě nebrat:DD
A propos..ty motory,jsou opravdu neštěstí...

Roman
6. července • 18:17

Áno Superb má 660l ale je to kombi, Superb(nie kombi) má 625l. ;-)

petr
6. července • 19:16

a u Superbu to bude hodnota včetně rezervy a bůhvíčeho ještě..

mpolan
6. července • 21:06

To může být i tady.

Nornik
6. července • 17:21

Benzin jeste ujde .. vybral bych si. Ale stedni trida - kralovstvi fleetu, tam je 118kw na dieselu malo. Ikdyz, u VW se asi taky bude tvorit vetsinu prodeju 1.6TDI ci 110kw dvoulitr.

Hanz
6. července • 16:11

Designově velice povedené, ale nabídka pohonných jednotek je celkem mizerná.

řidič
6. července • 18:04

Proč? Kvůli ropě?? Tak tu chtějí Francouzi z cest kvůli emisím pomocí zdanění vymýtit, Renault by udělal chybu, kdyby s tím nepočítal.

Provo
6. července • 18:19

No ono 200hp v benalu dnes také není žádná hitparáda. A když počítají s vymýcením dieselu, tak kde mají plug-in hybrid nebo CNG? Benzínový motor z hlediska limitů CO2 nedokáže diesel nahradit.

řidič
7. července • 11:10

Přemýšlím, kudy všichni jezdíte, když vám sto koníků pod kapotou nestačí.... :-)

borix
7. července • 12:28

Já taky preferuju silnější motory. Ono předjíždění na českých ucpaných cestách, kdy se jeden rozhodne za žádnou cenu nepřekročit rychlost 70 km/h a táhne za sebou kolonu oktávek a fábek se základním motorem, je pak bezpečnější, když motor dokáže na chvilku zatáhnout.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jeník
7. července • 13:27

no kdyby to bylo 70, tak na to i ta Felicie stačí, ale když je to 90 nebo 100, pak už předjedeš jen někde. Ale co chceš, když ten "pomalý" jede na povoleném maximu (to je realita, i kamiony dneska jezdí "rychle" - tatrovky, vejtřasky a avie to už jen minulost a výmluva egoistů). Ale hlavně, stejně i když "přeskočíš" kolonku 3-4 aut za tím pomalým, a pak dál zrovna nedrtíš plyn, tak tě ti zbylí na prvním semaforu v následujícím městě zase dojedou, takže je to vlastně jedno. Pravda, někomu to jedno asi není, jinak bychom tu neztráceli čas tlacháním o ničem :-)

Doporučujeme

Články odjinud