Renault Talisman má české ceny. Je dražší než Škoda Superb

Renault Talisman, nástupce modelu Laguna, právě dorazil na český trh. Se základní cenou 619 900 korun za motor 1.5 dCi 81 kW je ale o 19 000 korun dražší než základní naftový Superb 1.6 TDI. To je v případě Renaultu hodně odvážná cenová politika. Ceny Talismanu platí prozatím pro sedan, kombi Grandtour bude na český trh uvedeno na jaře 2016.

Kombi | Škoda | Autosalony | Renault

Renault Talisman: Jak si povede proti Superbu, Mondeu nebo Passatu?

Benzínový Talisman nekoupíte jinak než s automatickou sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou, manuál je k dispozici jen k dieselům 1.5 dCi 110 a 1.6 dCi 130. I nejsilnější turbodiesel má výhradně automatickou převodovku.

Renault Talisman: ceny v ČR
motor Life Zen Intens Initiale Paris
1.6 TCe 150 EDC   689 900,- 729 900,-  
1.6 TCe 200 EDC       959 900,-
1.5 dCi 110 619 900,-      
1.6 dCi 130   689 900,- 729 900,-  
1.6 dCi 160 EDC   764 900,- 804 900,- 984 900,-

Pokud jde o výbavu, základní Life dostanete jen s motorem 1.5 dCi. V ceně už je ale dvouzónová klimatizace, elektrická okna vpředu a vzadu, LED denní svícení, elektrická zpětná zrcátka s vyhříváním a třeba dešťový senzor. Pokud chcete aktivní natáčení zadní nápravy, musíte si připlatit 50 000 korun ve výbavě Intens, nebo musíte zvolit nejvyšší výbavu Initiale Paris.

Renault ale připravil pro český trh i speciální model Premiere Edition za 669 900 korun, který dává na výběr z motorů 1.6 TCe 150 EDC a 1.6 dCi 130. V ceně jsou například přední i zadní LED světla, multimediální a navigační systém R-Link 2, parkovací asistent a kamera, 18" kola z lehkých slitin a další příjemnosti. Tato edice je ale k dispozici jen do 15. prosince 2015.

Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2008
Stav: 172 415 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 1.2
Rok výroby: 2005
Stav: 155 965 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Fabia 1.2
Rok výroby: 2006
Stav: 162 407 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků