Mám takový dojem,že motor 1,2 16V 55kw zůstane zachován. Kde autor článku čerpal informace,že motory budou jen přeplňované?
Nové Clio má v nabídce ještě i1,2 16V a Logan už ne? Takže Logan Rulez
Sandero2 bude mít 1.2 16V. Jestli ne, tak je to v píči. Turbosračku nechci. Potom bych si musel koupit Roomstra 1.4. Jejich boj.
Nová Budget značka VW má prý reinkarnovat motor 1,6 MPI s Euro 6
VW je samo o sobě budget. Nebejt nácků a podobnejch kokotskejch příznivců značky, tak by za reálný prachy. Zvlášť recyklace technologií jako F2 a Roomster. Bejt Roomster 1.4 Champion za 199, tak by to šlo. :-P
Nič v zlom ale to je fakt hnus toto :-/
Istanbul autore, Istanbul!
Pravda. Děkuji, opraveno.
Vypadá velice pěkně.Stejně jako nový Fluence který dostane 1,6Dci a 1,2Tcehttp://www.planeterenault.com/1-gamme/8-futures/5160-fl... ...
Souhlasím, ač je to Renault, tak na první pohled vypadá design povedeně. Osobně se mi líbí než "náš" český Rapid.
Ač nejsem sympatizant s "naší" škodulí , tak Rapid se mi líbí víc než toto, i Dacia Logan(ten co je uveden v článku) je hezčí , ikdyž se odlišuje jen detaily. Předek, díky provedení spodní i horní části nárazníku je příliš papučovitý a chybí mu určitý "šmrnc" Loganu. A znak je až příííliš veliký. Ale pravda znám mnoho škaredších aut.Nový Logan má taky něco do sebe , ale upřímně, novou verzí ztratil jistou svou originalitu , kterou se odlišoval od všech kolem. Nemyslím tím , že byl extra krásný(pro rejpalisty do Dacií) ale byl svůj. Taky Sandero bylo svým způsobem originální. Teď je to vše ala VW ....ty předky. A tyto lowendové auta si až moc začínaj hrát na dražší. Ale to je věc názoru. ;-).
To chcete říct že jediná zážehová motorizace bude mít obsah 0.9?! No to bych blil.
Ty chceš s takovým skvostem závodit nebo burácet na semaforech nebo jak?
No, je to rozpočtovka, bude sa na tom často chodiť len pár km ročne, v takom prípade by bol storočný 1,4 8V ďaleko rozumnejšia voľba ako high-tech 0,9 TCITURBOMEGAHTP s komplikovanou technikou.
Co je na takovém mikromotoru komplikovaného?
Proměnné časování ventilů, přímé vysokotlaké vstřikování, turbo, systém start-stop + osa pístů je o 8 mm jinde než osa klikovky, takže neodhadnutelné opotřebení šál (viz renault 1.5DCI), dvouhmotový setrvačník. Asi stačí, ne. Jen bych uvedl, že motor 1.2 16V, logický předchůdce, toto nemá a je to nejlépe hodnocený motor v kategorii. Tady se dá předpokládat vznik sračky na úrovni 1.2TSI. 3-[
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.