Renault srovnává krok s ostatními, nabízí pětiletou záruku

33 komentářů

HOPPA
20. ledna • 12:16

Přidám osobní zkušenost.Měl jsem vždy jen Renaulty,momentálně 2xMegane,1xClio.Když jsem měl Scénica,měl jsem s ním jistý problém.Stalo se to v pátek,v něděli jsem napsal na Renault CZ a v pondělí mě volali.A zda jsem ochoten auto přistavit k expertíze.Byl jsem ochotný a auto přistavil.Přijel hlavní technik pro CZ,SK,HU.Auto prohlédl a že se ozvou.Ozvali se a byla mi nabídnuta kompenzace a to i přesto,že jsem auto nekupoval nové.Od začátku přístup perfektní s maximální snahou o vyřešení a nemělo na to vliv,že sbírám modely Meganů.Nehaním ostatní značky a prosím ostatní o totéž.Na autech si spoustu věcí dokážu udělat sám,když nevím,jedu do Renaultu ve Stodě,tam je největší machr na Renaulty co znám,pan Bošek;-)
Go Renault go:-)

Tom
19. května • 10:32

Ahoj renaultaci, poradíte mi jaký si koupti střešní box na megana?

Renda
20. května • 14:57

Já mám na svém meganovi tento střešní box https://www.neumax.cz/autobox-neumann-adventure... ...

Tom
22. května • 11:39

Vypadá velice dobře, ale díval jsem se i na ty střešní boxy od Thule

Erik
19. ledna • 11:42

Pane Bassete když už kopírujete Hyundai,který má z každého auta zisk přes 40 000,můžete nám vysvětlit jak bude pětiletou záruku financovat ztrátová automobilka?

Tomáš
20. ledna • 1:41

Hyundai tvrdá komerce ve všem.
Teď jsem porovnával cenu Clio4 nejlepší auto v Evropě v této třídě
a ověnčeno mnoha NEJ anketama.
Hyundai I20 zastaralé auto po faceliftu po dovybavení stejnou výbavou, jako má Clio4 ve stand. výbavě/ něco ani H20 vůbec nemá/ jste na ceně 300 000 a více!!!! Což je hrozné! Stejné u jiných modelů.Což naznačuji to, proč má Hyundai vyšší marže než Renault.Protože mají zlodějské příplatky drahé ceny.

Erik
20. ledna • 9:14

I20 možná je zastaralé auto,ale já si počkám za pár let až budeme porovnávat po 200 000 km 1,2 kappa a vyturbenou devítistovku. Vzhledem k omezené záruce ani sám Renault tomu ekošmejdu nevěří.

Rozdíl je " nepatrný"
20. ledna • 10:19

Renault nabízí férovou nabídku záruky 5/ 100 000Kč za bezkonkurenční pořizovací ceny vozů a vybavenost již v základu.
Huyndai se musel něčím uchytit a proto záruka bez omezení.
Oni to mají dobře spočítané a hezky to zní, ale realita je jiná !!!Zákazník hyundai je převážně sokromá osoba nebo max. živnostník, který nenajede více, jak 100 000 km za 5let.Většinou měl starou škodovku co se mu srala a něco pošetřil a chce mít záruku a nic už neplatit. Většinou je to důchodce nebo člověk středního věku , který dal pouze a jen na " brutální kampaň" , která je mířená na záruku a pseudokvalitu, která vlastně není.Dotkla se snad každého kdo má televizi nebo poslouchá rádio nebo umí číst.Zákazník Hyundai dřív nikdy neměl a předpokládám, že už chtít nebude.Pokud příště porovná konkurenci /např.Renault když mu dá taky záruku/.Tím myslím pohodlí, ceny servisu,ceny ND, výbavu ve standardu, pořizovací cenu.
Co víc ve vysoké/nevybavené/ ceně každého vozu Hyundai platí ten co najede 30 000 kč tomu jinému co vyjimečně najede těch např. 300 000 kč a možné opravy na záruku.To je jednoduchá rovnice.
Renault má na rozdíl od Hyundai i firemní fleet parky a tam ta auta najezdí hodně a nechápu, proč by měli držet záruku na auto co je po dvou letech a 100 000 km zhuntované, jak mrcha.Navíc tyhle klienti to dají za rok na úvěr stejně pryč.A to vím, jak se dělá s věcí co není tvoje.Navíc Renault nabízí stejně, jako Hyundai po dobu záruky assistance v celé evropě a náhradní vůz v záruce zdarma.Pouze je to u renaultu samozřejmost. Hyundai to objevil :-) A nazval to komplexní záruka. A co víc musíte jezdit každý rok na kondiční prohlídky což je pro zákazníka náklad také i když v servisu nic platit nebude. Jen jde o to, že vše co se tam bude srát , tak dají raději nové, aby byl klid. To je celé a co víc zákazník tam vždy něco utratí ač třeba původně nechtěl.
Co se mi zamlouvá na Renaultu, že je záruka 5 let i u vozu Thalia za 135 000 nebo Clia se vší výbavou za 230 000 kč.Tomu já říkám férová nabídka !!!!

Erik
20. ledna • 12:51

"Zákazník Hyundai měl většinou starou škodovku",myslíš,že ty miliony zákazníků v USA a Koreji vůbec vědí co je to škodovka? Jinak poměr je 4,4/0,9 mil. ve prospěch Hyundai,takže čísla ti nějak nesedí.

Tomáš
20. ledna • 1:13

To jsou keci:-)) Renault se nemusí podbízet, jako Hyundai.A ve světě něco znamená jako výrobce vozů.Vole.Renault má v současnosti spolehlivější auta než nějaký shit Hyundai a Kia!

Tomáš
20. ledna • 1:26

Ano Renault nešel cestou luxusních kár a cestou hůůráá do Číny, ale šel cestou trhů, kde obyčejní lidé potřebují jezdit kvalitními vozy za nezlodějské peníze.Ne jako Škodovka.Nové trhy, jako Jižní amerika, obrovské Rusko,Indie, Turecko atd.V Rusku kde kopili Renault Ladu už májí obrovský úspěch a do 6ti let to bude značka na úrovni Dacia!!! Sázka?:-)
Ať už je to názor každého z vás je tohle pro mě cesta velice správná.Fandím Renaultu, Ladě , Nissanu i Dacii a nové kvalitě, kterou zavedli.

HOPPA
20. ledna • 9:10

Naprosto souhlasím.Renault prostě dělá auta,která buď miluješ nebo nenávidíš.A někdo je má třeba jako závislost:-D:-D:-D
PS:léčit se nehodlám:-P:-D

Radim
19. ledna • 16:29

Nevím teda jestli si Renault nepletete s PSA ale pokud vím tak Renault má ke ztrátovosti daleko a to má ještě veleúspěšnou Dacii v segmentu levných aut..

HOPPA
19. ledna • 17:12

A hlavně nezanevřel na nenasytný ruský trh;-)

broom
19. ledna • 10:31

Koupil jsem nového fluence v r.2010 mám najeto sice jen 20tis a je bez problémů.Předtím jsem měl thálii,koupil jsem ji jako novou v prosinci roku 2007 a za tři roky najel 33tis.a taky žádnej problém. Tak nevim,já se spolehlivostí nemám problém. Problém maj akorát ti,kteří si koupěj odlítanou šunku z německa a pak do toho cpou peněz,že by si mohli koupit nové. Po třech letech to zase prodám s najetými 30-35tis.km a zas půjdu do nového. Záruku na 5 let jsem si u obou aut musel pěkně připlatit,takže pokud to už bude na 5let normálně,tak to vítám,už s tím mohli přijít dřív brzdy.

Dawe
19. ledna • 21:42

S najezdem takovych km je kupovani noveho auta vyhazovani penez z okna :-))

broom
19. ledna • 23:07

10tis za rok,to je takovej průměr. Jasný jsou lidi co dajedou mnohem víc,ale mě to auto neživí,taky jezdí jen ,,okolo komína":-D Mů děda měl MB1000 snad 30let,možná i trošku dýl a měl najeto 37tis.km,Je pravda,že vidět ho v autě jak jede,to byla náhoda.Pořád to pucoval a stejně mu to pak shnilo v garáži...

KarelAntonin
19. ledna • 11:43

To co uvádíš že najedeš není ani pořádně zajeté auto:-D:-D:-D

HOPPA
18. ledna • 21:05

Koupím si jakékoliv auto,pokud to bude Renault Megane-HOPPA
http://www.meganehoppa.estranky.cz/...

Alonso
18. ledna • 20:41

Čau, mám Renault Laguna III r.v.2007 2.0 dCi 110kw FAP najeto 98tis. km. Jezdím krátké tratě po velmi nekvalitní vozovce (pneu 225/40 18"), a zatím všechno drží v pohodě. Myslím si, že můj nájezd odpovída tak 250tis km dálničních. Takže, SUPER. Doufám, že to tak ještě 2-3 roky vydrží. Akorát mám koženková sedadla a z boku je koženka prasklá. Jde to vidět pouze, když se na sedadlech sedí. Spotřeba při jízdě do 15km 7.2l.(odpojené ovládání EGR) Rozptyl ve spotřebě je však velmi malý - ať jedu jak chci, rozdíl je do 1l. Nejvíc jsem však překvapený z výdrže podvozku. Na předchozí laguně I 3.0V6 jsem musel kvůli místní vozovce měnit každých 20ti.km tyčky stabilizátorů (pneu 16" 205/60) a nyní na 18" v pohodě. Zajímavé. Mějte se, ať vás auta nezlobí a to od jakékoliv značky.

veto
22. ledna • 10:45

neboj, vydrzi, kamos ma uz tretiu lagunu3(rocny najazd ma cez 100 000km), vzdy ju meni po 200 000km a doteraz sa mu nepokazilo nic na ani jednej z lagun3.

Radim
18. ledna • 19:28

Moje clio funglovka, teď 4 roky a 82000km takže bych v podstatě naplno využil záruku..ale zatím bych neušetřil nic..krom oleje,filtrů,žárovek a jednou výměna svíček investice 0,-kč

Hmmmmmm
18. ledna • 19:55

Clio je na tom se spolehlivosti asi nejlip z renaultu.
;-)

Jirka
18. ledna • 20:22

Vysokou spolehlivost vykazuje aktuální Laguna i Megane a Scenic. Určitě bych to s tou nespolehlivostí tak zle neviděl. Každý viděl, každý slyšel, ale skočte se podívat a zeptat k nějakému koncipientu a zeptejte se.

Jirka
19. ledna • 0:39

Omlouvám se - měl jsem na mysli koncesionáře.. Tak to dopadá, když člověk zároveň pracuje a věnuje se internetu. A potom, ať žije home office :-))

Celuar
18. ledna • 18:47

Nehovorím že to možno niekoho nepostihlo ale osobne mám s Renault ako značkou skutočne problém. Mali sme v rodine od nich Lagunu a teda tam sa k...o kompletne všetko. Samozrejme, nemusí platiť u každého ale rozhodne teda spoľahlivosť u franc. vozov celkovo nič moc ..:-(

hugo
18. ledna • 18:43

Jen aby si Renault nenablil do baťohu ... kdysi jsem měl Renault 5 a nemůžu si na něj stěžovat, ale jinak je automobilka s "diamantem" ve znaku problémy se spolehlivostí pověstná

HOPPA
18. ledna • 21:56

hugo-Tys třeba Renaulta měl,ale to že jsou špatné říkají většinou ti,jež nikdy žádného neměli.Mám 3 auta a vše jsou Renaulti:-)A jiné než Megane si nekoupím:-P

hugo
18. ledna • 22:12

Ano, Renaulta jsem měl, ale Renault 5 byl ještě old-school vozík, kde se nemělo moc co pokazit :)Ty pověstné závady se často točili okolo elektroniky v novějších modelech - z vlastní zkušenosti nemůžu posoudit (předsudky proti Renaultům nemám a myslím že jejich současné modely mohou být slušná auta za dobrou cenu)

HOPPA
19. ledna • 8:03

Jak říkám,co v autě není,to se nepos.....:-)
A velice si vážím Tvé objektivity,oni jsou totiž poruchové všechny značky-některé méně,některé více.Automobilky nevydělávají na prodeji aut,ale na jejich opravách

Celuar
20. ledna • 9:48

Presne, čím staršie auto tak ta spoľahlivosť je o niečom inom. Ako ja si nemám prečo vymýšlať ... ako som písal mali sem Lagunu komplet fungel nová a proste veľmi, veľmi zlá skúsenosť. Hlavne teda elektronika, čidlá a pod. Tam bolo stále niečo ... potom turbo, potom prevodovka. Pričom auto malo o servis a všetko čo potrebuje postarané takže tak no

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
veto
22. ledna • 10:42

ze to bola laguna 2? asi pred faceliftom, tj 2001-2005 kedze vtedy odchadzali turba, po fl uz dali chladene vodou do 1,9dci.
po FL sa to o cosi zlepsilo a laguna 3 je ohladom spolahlivosti ako z ineho sveta

Zelí
18. ledna • 16:35

Jako provozovatel rendlíka, ktrého jsem kupoval jako funglovku a který má v mé režii najeto 360 tisíc km a u kterého znám všechny jeho závady, musím konstatovat, že záruku na pět let a 200 tisíc km bych bral, protože bych ušetřil cca 100 tisíc Kč.

Doporučujeme

Články odjinud