Renault srovnává krok s ostatními, nabízí pětiletou záruku

Od dnešního dne začíná platit pětiletá záruka na vozy Renault. Podle představitelů automobilky u nás je to projev síly a sebevědomí. 

Celková záruka na 5 let (100 000 kilometrů) na osobní vozy a 5 let (200 000 kilometrů) na užitkové vozy - tak zní nabídka českého Renaultu. 

Co český Renault k tomuto kroku vedlo, osvětlil Eric Basset, generální ředitel společnosti Renault ČR:

„Do své funkce jsem v Česku nastoupil před několika měsíci. Kladl jsem si od počátku otázky, co představuje Renault v České republice? Kam se může posunout? Od svých spolupracovníků, prodejců, techniků jsem slyšel – ano, my víme, že kvalita vozů Renault se posunula. Ale problém je to dostat mezi zákazníky. Já si myslím, že tímto rozhodnutím jim vysíláme jasný signál.“

Třeba ve Francii je dnes celková záruka na vozy Renault dvouletá, stejně tak v Německu. Ale ve Švédsku či v Portugalsku je pětiletá. Dnešním dnem se stejně jako v Česku upravuje na pět let záruka i na Slovensku a v Maďarsku.
 

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků