Renault Scénic s dalším faceliftem v krátké době

Značka Renault připravila pro svůj kompaktní velkoprostorový model Scénic další facelift v rychlém sledu.

Přesně před rokem jsme vám podrobně představili modernizované provedení modelové řady Renault Scénic/Grand Scénic 2012 a již nyní toto téma otevíráme znovu. Na nadcházejícím autosalonu v Ženevě se totiž v březnu kromě nového „crossoveru“ Scénic XMOD objeví také znovu modernizovaná řada standardních verzí Renault Scénic a Grand Scénic.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Scénic 2013
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Grand Scénic 2013

Po vzhledové stránce dostal Scénic sérii stylistických úprav, které jej přibližují nejnovějším modelům značky včetně lehkého SUV Renault Captur a oblíbeného kompaktu Renault Clio čtvrté generace. Všimneme si tedy jednodušší masky chladiče s větším logem značky, přičemž modifikace interiéru se omezují prakticky jen na zástavbu nového palubního zábavního systému R-Link s dotykovým displejem na středové konzoli.

Zajímavosti | Kombi | Premiéry | Renault | Design | Renault Scénic

Renault Scénic pro rok 2012 s přešitým kabátem

Většina pohonných jednotek včetně moderních agregátů generace Energy se dočkala dílčích modifikací směřujících hlavně k dalšímu snižování spotřeby paliva a emisí CO2. Podrobností se dočkáme v Ženevě.

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků