Renault Scénic pro rok 2012 s přešitým kabátem

Pro modelový rok 2012 projde kompaktní MPV od Renaultu faceliftem, a nyní vám můžeme nabídnout i spoustu fotografií.
Seznam kapitol
  1. Rebault Scénic 2012
  2. Fotogalerie

Značka Renault systematicky využívá na novinky poněkud mrtvolného období, kdy její facelifty lépe vyniknou. Teprve před několika týdny jsme vám představili vylepšená provedení modelových řad Renault Twingo, Renault Mégane a Renault Laguna Coupe pro modelový rok 2012 je zde také omlazené MPV Scénic.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Scénic/Grand Scénic pro rok 2012 v novém

To by v podstatě nebyla nijak čerstvá informace, ovšem nyní vám můžeme nabídnout dlouhou řadu fotografií a další detaily. Změny se týkají obou stávajících verzí, pětimístného Scénicu i prodlouženého, sedmimístného Grand Scénicu, jež v současnosti společně vládnou evropským prodejům kategorie kompaktních MPV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zvenčí si na novince všimneme především přepracovaného vzhledu přední a zadní části karoserie, dále se pak můžeme těšit též na kvalitnější materiály a nová barevná spektra v interiéru. V nabídce pohonných jednotek se objevují také dva nové motory z generace Energy (jeden zážehový a jeden vznětový), které jsou zaměřeny především na zákazníky žádající minimální spotřebu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V oblasti zážehových jednotek se stává novým základem přeplňovaný čtyřválec 1,2 TCe s výkonem 115 koní (85 kW) a točivým momentem 190 Nm, který podle všeho nahradí dosud používaný atmosféricky plněný motor (v nabídce motorů pro Renault Scénic vůbec poslední) 1,6i/81 kW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Milovníci nafty budou mít k dispozici vylepšený vznětový čtyřválec 1,5 dCi s výkonem 110 koní (81 kW) a točivým momentem 260 Nm, který se díky deklarované kombinované spotřebě 4,1 l/100 km stává nejhospodárnějším motorem v celé modelové řadě Scénic a Grand Scénic. V Evropě se omlazených vozů této řady dočkáme již během letošního léta.
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Rebault Scénic 2012
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků