Renault Scénic a Grand Scénic: čerstvý vítr do třídy MPV se blíží (první „foto”)

Stránka Evropského patentového úřadu stala opět místem, skrz které můžeme nahlédnout pod roušku tajemství zahalené připravované modely. Tentokrát jde o novou generaci prostorných rodinných modelu Scénic a Grand Scénic. Automobilka tedy opět volí strategii dvou modelů, přičemž jeden do svého vnitřku pojme pět a druhý až sedm pasažérů. Oba modely by se i díky vylepšenému vzhledu po vzoru ostatních novinek měly stát zdařilými konkurenty pro Opel Zafira, VW Touran nebo Citroen C4 Picasso.

Jelikož zatím nejsou k dispozici žádné bližší informace ani technické specifikace, vycházet můžeme pouze z některých spekulací. Podle nich by se nabídka motorů od té stávající přiliš odlišovat neměla. Chybět by zde neměl ani vznětový čtyřválec 1,5 dCi, ovšem očekávat můžeme i některé silnější jednotky s výkonem kolem 110 kW. Ze zážehových motorů by zde neměla absentovat ani přeplňovaná novinka 1,4 TCe.

Automobilka zřejmě opět vsadí na osvědčenou tradici, která spočívá ve skutečně velkorysé prostornosti a množství odkládacích přihrádek. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Grand Scénic
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Scénic
Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků