Renault Scala: novinka pro indický trh

Na indický trh vstoupil nový Renault Scala, který vychází z Nissanu Sunny. Na délku měří 4425 mm, široký je 1695 mm a vysoký 1505 mm. Rozvor náprav dostal hodnotu 2600 mm. V základu automobil stojí na čtrnáctipalcových kolech, pro druhou a třetí úroveň jsou připravena kola o palec větší. Zájemci mohou vybírat mezi benzinovou jedna-pětkou o výkonu 72 kW (99 k) nebo naftovým motorem o stejném objemu s maximálním výkonem 63 kW (86 k).

Dacia | Design

Dacia Logan: prohlédněte si novou generaci

Proč by nás ale mělo zajímat, že na indický trh vstoupil ne zrovna dvakrát technicky atraktivní automobil, který je ještě navíc (co si budeme povídat) poměrně ošklivý? Údajně jde o předobraz nové generace Dacie Logan. Je to v poměrně krátké době už druhá taková zpráva. Nedávno se na internetu objevily jiné informace i obrázky naznačující úplně jiný design nadcházející generace Dacie Logan. Podle nich by měl tento model stát na základech Fluence a pod kapotou by se měly objevit motory o objemu 0,9 l a 1,2 l, což se zdá být, minimálně pro Evropu, reálnější. 

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků