Renault sází na elektromobily. První hybrid přijde až v roce 2017

Snižování emisí a honba za co nejnižší spotřebou paliva znamená pro mnoho automobilek mimo jiné také vývoj modelů s hybridním pohonem. Renault ovšem oznámil, že se přímo zaměří pouze na elektromobily a takzvané full-hybridy přeskočí. Důvod je jednoduchý, na tuto část trhu se zaměří automobilka Nissan, se kterou Renault už delší dobu spolupracuje.

Elektromobily | Renault

Renault Fluence a Kangoo Z.E.: francouzské elektromobily realitou

Navzdory tomu ale Renault slíbil hybridní vůz. Ten by se měl na trhu představit v roce 2017. Nepůjde ale o full-hybrid, nýbrž o mild-hybrid, respektive o lepší systém start/stop. Přesnější detaily zatím nejsou známy, pouze se ví, že v systému bude zapojen reverzibilní alternátor, malý elektromotor a malý akumulátor. Hybrid z dílny Renault bude používat jak benzinový, tak naftový motor. 

Klepněte pro větší obrázek

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků