Renault sází na elektromobily. První hybrid přijde až v roce 2017

Snižování emisí a honba za co nejnižší spotřebou paliva znamená pro mnoho automobilek mimo jiné také vývoj modelů s hybridním pohonem. Renault ovšem oznámil, že se přímo zaměří pouze na elektromobily a takzvané full-hybridy přeskočí. Důvod je jednoduchý, na tuto část trhu se zaměří automobilka Nissan, se kterou Renault už delší dobu spolupracuje.

Elektromobily | Renault

Renault Fluence a Kangoo Z.E.: francouzské elektromobily realitou

Navzdory tomu ale Renault slíbil hybridní vůz. Ten by se měl na trhu představit v roce 2017. Nepůjde ale o full-hybrid, nýbrž o mild-hybrid, respektive o lepší systém start/stop. Přesnější detaily zatím nejsou známy, pouze se ví, že v systému bude zapojen reverzibilní alternátor, malý elektromotor a malý akumulátor. Hybrid z dílny Renault bude používat jak benzinový, tak naftový motor. 

Klepněte pro větší obrázek

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Laguna 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 152 905 km
Cena: 135 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 139 720 km
Cena: 133 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

dnes | Radek Pecák | 20 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků