Renault Sandero F1 Edition: brazilská Dacia RS?

Automobilka Renault přichystala pro Brazílii speciální edici cenově dostupného modelu Sandero, který se jen nedávno začal prodávat i u nás, ovšem pod značkou Dacia. Menší brácha Loganu nyní bude dostupný i ve speciální edici F1, v níž se prodávají i modely Clio a Megane, kterým tyto úpravy opravdu sluší a když se k tomu přidá i lepší technika, pak výsledek stojí opravdu za to.

Na Sandero však nečekaly žádné technické ani výkonnostní úpravy, vůz dostal pouze stylový žlutý lak a nálepky po vzoru ostatních modelech z edice F1 a při troše fantazie jej můžeme nazvat nejlevnějším novým hot-hatchem na světě. Renault Sandero se již brzy představí na autosalonu v Sao Paulu a krátce poté začnou jeho prodeje po celé Brazílii. Evropané si na něj sice klidně můžou nechat zajet chuť, ovšem pokud toužíte po sportovnějším kompaktu, nabízí se vám v našich zeměpisných šířkách relativně dost alternativ.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Sandero F1 Edition
Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků