Renault: šance na oživení značky Alpine je minimálně 50%

V uplynulých dnech jsme se několikrát věnovali konceptu Alpine A110-50. Novinka, která se představila během Velké ceny v Monacu, vzbudila mnoho pozornosti, a to ať už se bavíme o designu nebo o technice (hmotnost 880 kg, maximální výkon 400 koní). Otázkou ale stále zůstává, zda se značka Alpine opravdu znovu objeví na trhu nebo zda jde pouze o pěknou oslavu padesátého výročí.

Design | Renault

Alpine A110-50 na fotkách přímo z Monaca

Na toto téma samozřejmě padlo hned několik otázek během oficiální prezentace. Představitelé automobilky uvedli, že o osudu značky Alpine ještě nebylo rozhodnuto, přičemž šance na znovuzrození je minimálně padesát procent. Definitivní rozhodnutí by mělo padnout koncem letošního roku. Pokud projekt dostane zelenou, můžeme očekávat příchod sériového modelu během tří až pěti let.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Laguna 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 152 905 km
Cena: 129 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 139 720 km
Cena: 114 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků