Renault Pulse: přestavěná Micra pro Indii

Značka Renault představila svůj nový kompaktní model. Až tak úplně nový není, je to vlastně jen upravená Micra z nabídky partnerské značky Nissan.

Indické zastoupení automobilky Renault patřilo k těm firmám, jež využily Velkou cenu Indii F1 k prezentaci svých novinek. Tou nejvýznamnější se stal kompaktní model Pulse, kterou veřejnosti odhalil nejvyšší muž místní organizace Renault Carlos Tavares. Novinka bude vyráběna výhradně pro indický trh v místní továrně v Chennai patřící alianci Renault – Nissan a jde již o třetí model, který Francouzi během letošního roku v Indii představili.

Nissan

Micra DIG-S: pozdrav z planety Nissan

Připomeňme, že před Pulsem to byly sedan Renault Fluence a SUV Renault Koleos, ale tím plány Renaultu na indickou expanzi nekončí. Příští rok by se k vyjmenovaným modelům měly připojit ještě Dacia Duster a zatím blíže nespecifikovaný tříprostorový sedan.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Pulse je určen výhradně pro indický trh

Na bujícím indickém trhu představuje v celkových prodejích odbyt malých aut plných 80 %, takže je jasné, že model Pulse je pro Renault stěžejním. Jak bylo naznačeno již výše, Pulse je vlastně jen upraveným typem Nissan Micra, s nímž se má vyrábět na stejné lince. Vůz vznikl v místním ateliéru Renaultu Mumbai Design Center a přední část vozu je oproti Micře tvarována poněkud ostřeji.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Oficiální premiéru si Renault Pulse odbude v lednu na autosalonu v Novém Dillí. Zprvu bude k mání výhradně se vznětovým motorem 1,5 dCi a cenově bude situován nad Nissanem Micra, navíc nabídne i delší záruku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2010
Stav: 117 453 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 130 119 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 213 884 km
Cena: 55 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků