Renault připravuje SUV-kupé, přinese nový designový jazyk značky

Renault dokázal na rostoucí popularitu SUV reagovat velmi pružně. Momentálně má v nabídce Captur, Kadjar a nově také Koleos. Zároveň se crossovery inspirovaly i modely Espace a Scénic. Díky tomu si teď Renault může dovolit nějaký ten výstřelek. Třeba SUV-kupé

Testy | Sedany | Renault

Test Renault Talisman 1.6 dCi EDC: Milionový Francouz  

Přesně to totiž Renault podle magazínu Autocar chystá. Celkovým pojetím by měl kráčet ve stopách BMW X4 nebo Mercedesu GLC Coupé, ale prémiovým modelům německých značek konkurovat pochopitelně nebude.

Postavit by se měl na platformu modelu Kadjar, která dostane mnohem elegantnější kabátek. Designéři se prý inspirovali konceptem Mazdy Koeru, která se vyznačuje nízkou sportovní linií. Jenže zatímco Mazda skončila jen u konceptu (a sériového auta výhradně pro Čínu), Renault by to rád dotáhl do sériové výroby.

Testy | SUV | Renault

Test Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4: Další z mnoha?  

To ale nebude hned, na nadcházejícím autosalonu v Paříži bude Renault podle všeho prezentovat nějaký nový sportovní model, představení konceptu SUV-kupé by se mělo odehrát později, jako další se proto přímo nabízí autosalon v Ženevě na jaře příštího roku. Pro automobilku bude studie zásadní v tom, že přinese další evoluci designového jazyku značky jak v interiéru, tak v exteriéru. 

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků