Renault představil model Kadjar. Prohlédněte si ho na prvních fotkách

Renault vstupuje do segmentu kompaktních SUV, který se těší velké oblibě ze strany zákazníků, ale ve kterém zároveň najdeme velmi početnou konkurenci. Francouzská automobilka vyšle proti soupeřům typu Škody Yeti nebo Nissanu Qashqai model Kadjar. A jak Renault před časem slíbil, tak také udělal a dnes svého nováčka v nabídce odhalil.

Zajímavosti | SUV | Renault

Crossover Renault Kadjar si brousí zuby na Tiguan a Yetiho

Kadjar se v nabídce zařadí nad Captur. Zvláštní jméno vzniklo složením slov Quad (to symbolizuje čtyřkolku) a francouzského Jailir, což v překladu znamená agilní a obratný. Výsledek působí exoticky a to pro změnu symbolizuje snahu objevovat nové horizonty. Technika pochází podle očekávání od Nissanu. 

Testy | SUV | Renault

Test Renault Captur TCe 120 EDC vs. dCi 90 – když vám Clio nestačí

Technické detaily ani nabízené motory ale Renault nezveřejnil. Automobilka pouze prozradila, že podvozek dostal světlou výšku 190 mm nebo že zavazadelník zvládne v základu 472 litrů a dalších třicet litrů najdeme rozmístěných v přihrádkách v zavazadelníku. 

Kadjar postupně zamíří do celého světa. Nejprve se dočkají evropské trhy, následně se přidá třeba i Čína nebo Afrika. K dispozici bude verze s pohonem přední nápravy i všech kol. Další podrobnosti by měly následovat v blízké době. 

Nový Kadjar se objeví na českém trhu už v červnu letošního roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Renault Kangoo 1.461
Rok výroby: 2012
Stav: 111 689 km
Cena: 68 000 Kč
Renault Mégane 1.87
Rok výroby: 2005
Stav: 124 206 km
Cena: 48 000 Kč
Renault Grand Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 118 612 km
Cena: 72 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků