Renault posune do výroby „bezemisní“ koncepty z Frankfurtu

Radost a potěšení všech příznivců moderních ekologických vozidel jistě vyvolala nejnovější zpráva od francouzské automobilky Renault, která se rozhodla v časovém horizontu čtyř let uvést na trhy nové ekologické modely, s jejichž předprodukčními verzemi jsme se měli možnost seznámit na letošním frankfurtském autosalonu.

První z této zelené čtyřky, jenž se dočká výroby, bude dvoumístní model Twizy Z.E., který se má ve Španělsku vyrábět již od roku 2011. Navíc představitelé automobilky ke zprávě dodali, že tento futuristicky vypadající model se bude velmi podobat konceptu z Frankfurtu, což po kreacích typu Avantime není v případě této značky až tak neuvěřitelné a nepravděpodobné.
O rok později se má na výrobní linky dostat i model Zoe Z.E., který v Německu představoval sportovní hybrid budoucnosti. Vyrábět se má ve Francii a automobilka počítá s tím, že právě tento model bude tvořit dvě třetiny prodaných modelů v rámci této ekologické skupiny. Dalším z řady bude kompaktní sedan Fluence Z.E., který jsme si již taktéž stihli podrobněji představit a užitkový mini van Kangoo Z.E. Oba tyto modely by se měly do výroby dostat zhruba koncem roku 2012. Máme se tedy na co těšit...
Klepněte pro větší obrázek 
Eko čtyřka od Renaultu zaútočí na světové trhy
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků