Renault plánuje vzkříšení Alpine. Čeká nás další Gordini?

Na autosalonu IAA Frankfurt 2011 nebyly k vidění pouze zajímavé exponáty, ale občas z prohlášení některého z představitelů vyplynula možná ještě zajímavější fakta. Beatrice Foucher, produktová manažerka Renaultu, například potvrdila zvěsti o tom, že francouzská automobilka chystá vzkříšení značky Alpine. Otázkou zůstává, jak to celé dopadne.

Oprávněné obavy nad znovuzrozením slavné značky panují především kvůli jiné slavné značce – Gordini. Původní očekávání automobilka nenaplnila. Pojem Gordini v sobě místo lepších jízdních vlastností skrývá pouze lepší výbavu, která je navíc dostupná i pro úplně obyčejnáClia s motory 1.6 16V a 1.5 dCi.

O znovuzrození Alpiny se už před pár lety hovořilo, záměry ovšem zmařila finanční krize. Podle neoficiálních informací dostane označení Alpine nová generace Laguny v provedení Coupé. Dávalo by to smysl, protože už aktuální Laguna Coupé je v mnoha ohledech (a především jízdou) daleko lepší než její civilní sestra a jméno Laguna je zde spíše na obtíž. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků