Renault plánuje ročně vyrobit přes 10 000 elektromobilů

Francouzská automobilka Renault ohlásila, že se do roku 2015 plánuje plně přizpůsobit podmínkám, které by měl trh v té době vyžadovat. Jelikož nikdo nepochybuje o úspěšnosti hybridů a vozidel na elektrický pohon, automobilka se chce realizovat právě v této sféře.

Součástí strategických plánů automobilky, je vyrábět přes 10 000 elektromobilů ročně, tedy vozidel, které ke svému pohonu budou využívat pouze elektromotor. Tyto vozy pak budou pro svoje jízdní vlastnosti určeny především pro městský provoz. Již za necelé tři roky se má na trhu objevit model Clio, který bude disponovat pouze elektromotorem. Další modely, třeba Megane nebo Kangoo by měly být dostupný v „elektrické verzi“ v průběhu dalších let.

Do doby prvního vozu tohoto typu se však návrháři budou muset popasovat s cenou baterii a dalších komponentů, které elektrický pohon vyžaduje a které dnes nejsou zcela dokonalé.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2005
Stav: 162 542 km
Cena: 40 000 Kč
Renault Laguna 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 152 905 km
Cena: 129 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 139 720 km
Cena: 124 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek